مریم پاک بین روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: این هتل در جریان سیل و راه بندان اخیر برای اسکان اضطراری در راه ماندگان و خانواده های آسیب دیده از سیل اعلام آمادگی کرد.
وی یادآوری کرد: همچنین متولی این هتل در جریان بروز سیل در کرمانشاه اقدام به اسکان همراهان بیمار به صورت رایگان کرده بود.
معاون امور جوانان جمعیت هلال ‌احمر همدان ادامه داد: این هتل بدون دریافت هزینه ای اقدام به برگزاری جشن های گلریزان برای جمع آوری کمک های نقدی برای بیماران خاص کرد.
پاک بین بیان کرد: همچنین خرید خودروی شارژی برای جابجایی آسان کودان سرطانی به بیمارستان بعثت و راه اندازی اتاق کودک در این یمارستان از دیگر فعالیت های بشر دوستانه مسئولان این هتل بوده است.
وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت ترویج فرهنگ بشر دوستی، این هتل به واسطه فعالیت در این حوزه به عنوان اولین هتل بشردوستی در کشور معرفی شد.
معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر همدان گفت: 2 مدرسه بشردوستی نیز به تازگی راه اندازی شد که یکی از اولویت های آنها آشنا کردن دانش آموزان این مدارس با فعالیت های بشر دوستانه است.
پاک بین افزود: بنابراین دانش آموزان مدرسه علامه حلی با حضور در هتل آرین با فعالیت های بشردوستانه صورت گرفته در این هتل از نزدیک آشنا شدند.
وی اضافه کرد: در جریان این بازدید دانش آموزان آموزشگاه بشردوستی علامه حلی «یک» اقدام به نصب تندیس بشردوستی در هتل آرین و تقدیر از خدمات این هتل به واسطه ارائه خدمت به آسیب دیدگان و نیازمندان کردند.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.