سید اسماعیل صفوی زاده روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: بر اثر بارندگی و سیلاب های اخیر به بیش از 40 دهنه پل در این شهرستان خسارت عمده وارد شد.
وی افزود: سیلاب ها همچنین به حدود یکصد کیلومتر از راه های روستایی ملایر خسارت زد که برای مرمت و بازسازی آنها به اعتباری حدود 20 تا 30 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر ادامه داد: بسیاری از محورهای ارتباطی اصلی ملایر در اثر بارندگی و ترددهای فراوان صدمه دیده اند که تا زمان تخصیص اعتبارات لازم، لکه گیری این محورها انجام می شود.
صفوی زاده بیان کرد: از روز گذشته کار لگه گیری در محور ملایر به همدان انجام شد و به دلیل تداوم بارش ها، لکه گیری محور ملایر به اراک هنوز اجرا نشده است.
وی ادامه داد: به دلیل رانش زمین در گردنه آبدر، محور ملایر، آورزمان به نهاوند، در روزهای گذشته مسدود شد که تمامی اقدامات ایمنی در این محور انجام شد.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر گفت: در همین راستا تراشنه برداری، شانه سازی، زیرسازی و آسفالت گردنه آبدر انجام و به اتمام رسیده است و امروز این محور بازگشایی می شود.
صفوی زاده با بیان اینکه هم اکنون راه مسدودی در این شهرستان نداریم اظهار داشت: بسیاری از راههای روستایی ملایر بر اثر بارندگی و سیلاب آسیب دیدند که بیشتر این خسارت ها به خاطر مشکلات داخل روستاها است و در این زمینه بنیاد مسکن وارد عمل شده است.
به گزارش ایرنا، شهرستان ملایر دارای حدود یک هزار کیلومتر راه ارتباطی است.
7528/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.