کامران گردان روز یکشنبه در صحن علنی شورای اسلامی شهر همدان اظهار داشت: این شهرداری نوروز امسال خدمت رسانی مناسب به مسافران نوروزی را در اولویت قرار داد و میزبان خوبی برای مسافران بود.
وی اضافه کرد: همچنین در ایام تعطیلات نوروز امسال 90 هزار و 762 مسافر از خدمات ستاد تسهیلات و اسکان مسافران واقع در مجتمع عین القضات همدان بهره مند شدند.
گردان با تاکید بر تحقق شعار امسال از سوی مدیریت شهری در راستای رونق تولید اظهار داشت: همه باید در راستای تحقق شعار سال مبنی بر رونق تولید کمک کنیم.
شهردار همدان نیز در این جلسه با بیان اینکه این مجموعه با همت و کمک شورا توانست سال گذشته را با وجود مشکلات و سختی‌ها به خوبی پشت سر بگذارد، گفت: امسال نیز سرعت بخشیدن به اجرای طرح ها و خدمات رسانی بهینه و مطلوب به شهروندان را اولویت قرار داده ایم.
عباس صوفی بیان کرد: 430 طرح برای سال جاری تعریف کرده ایم که با کمک شورای شهر و همت مجموعه شهرداری امید است این طرح ها را به خوبی اجرایی کرده و رضایتمندی حداکثری شهروندان را جلب کنیم.
وی با اشاره به تلاش مجموعه مدیریت شهری در بارش های گسترده اخیر گفت: در بارش ها چنانچه مدیریت لحظه ای صورت نمی گرفت، به طور قطع مشکلاتی برای شهر به وجود می آمد که با مدیریت به موقع شهرداری و سایر ارگان های همدان توانستیم به خوبی و با کمترین مشکل از بحران احتمالی عبور کنیم.
صوفی خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران طی دو روز آینده و احتمال وقوع سیلاب، شهرداری با برگزاری نشست های مختلف تمهیدات لازم را برای کاهش آبگرفتگی معابر صورت داده است.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.