سید مجید شماعی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: بر اثر بروز سیلاب ناشی از بارندگی و شکسته شدن بند خاکی چهره قان اراک، راه 2 روستای فامنین مسدود شده بود.
وی اضافه کرد: با انتقال ادوات سنگین راهسازی، بنیاد مسکن و راهداری و حمل و نقل جاده ای استان شامل 6 دستگاه کامیون کمپرسی، 2 دستگاه بیل زنجیری، یک دستگاه گریدر، 2 دستگاه لودر عملیات ترمیم و بازسازی جاده روستاهای قلعه جوق و راستگویان آغاز شد.
فرماندار فامنین اظهار داشت: به علت مسدود بودن مسیر این 2 روستا هماهنگی برای تهیه و توزیع اقلام غذایی نظیر نان، کنسرو و آب معدنی توسط دهیاری ها در روستاهای راستگویان و قلعه جوق صورت گرفت.
شماعی افزود: با تلاش تیم های یاد شده بخشی از راه برای تردد مسافران و اهالی روستا بازگشایی شد و هم اینک تلاش برای بازگشایی کل مسیر ادامه دارد.
وی با بیان اینکه بروز سیلاب موجب شسته شدن سطح جاده و آسیب به چهار نقطه این راه روستایی شده به گونه ای که تا عمق سه متر راه از بین رفته است ادامه داد: کار زیر سازی و پر کردن قسمت های شسته شده توسط سیلاب هم اینک در چهار نقطه در حال انجام است.
فرماندار فامنین اظهار داشت: یک دستگاه بیل زنجیری توسط سپاه فامنین به روستای قلعه جوق با هدف مشارکت در عملیات امدادرسانی اعزام شد.
شماعی گفت: با حضور متولیان و مسئولان از روستاهای وزندان، آقاج، خواجه حصار، قلقل آباد، تجرک، قشلاق و ازناو بازدید صورت گرفت.
وی افزود: همچنین در بازدید از منابع آب، مسیل های داخل و حاشیه شهر فامنین، اقدام های لازم برای لایروبی و احداث کانال های انتقال آب به طول حدود یک و نیم کیلومتر در چند نقطه شهر صورت گرفت.
شماعی اضافه کرد: چادر و ملزوماتی نظیر پتو و موکت به روستای وزندان برای اسکان یک خانوار که در جریان سیل منزل آنها به طور کامل تخریب شده بود ارسال شد.
بر اثر بروز سیلاب ناشی از بارندگی و شکسته شدن بند خاکی چهره قان اراک راه 2 روستای فامنین از 11 فروردین امسال مسدود شده بود.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.