احمد جمشیدیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هر سه بازی برای پاس حکم فینال را دارد و فقط به برد فکر می کنیم چرا که مسیر صعود با پیروزی در این سه مسابقه طی می شود.
وی اضافه کرد: در عین حال هر سه بازی هم سخت و دشوار است چرا که با تیم هایی بازی داریم که برای صعود و جلوگیری از سقوط تلاش می کنند.
جمشیدیان بیان کرد: امروز باید در مقابل تیم شهدای بابلسر به میدان برویم که در خطر سقوط قرار دارد و به طور قطع در مقابل ما انتحاری بازی می کند چرا که چیزی برای از دست دادن ندارد.
وی افزود: هفته آینده نیز بازی بسیار مهمی برابر نیروی زمینی حریف ما برای صعود در پیش داریم و هفته پایانی مسابقات نیز باید با مس شهربابک قعرنشین جدول بازی کنیم.
سرمربی پاس در خصوص بازی امروز یکشنبه برابر شهدای بابلسر گفت: نماینده مازندران نیم فصل اول نتایج بسیار خوبی کسب کرد و جزو تیم های بالای جدول بود اما مشکلات مالی و حمایت نکردن باعث شد تا این تیم با وجود برخورداری از بازیکنان خوب نتواند مسیر موفقیت را تداوم ببخشد.
وی اظهار داشت: با این حال بازی سختی در پیش داریم و هر 2 تیم نیاز مبرم به کسب سه امتیاز بازی دارند.
جمشیدیان در خصوص وضعیت تیم پاس گفت: تیم ما در هفته های اخیر به ویژه ایام تعطیلات عید نوروز منسجم و منظم تمرین کرد و بازیکنان برای شروع مجدد مسابقات لحظه شماری می کنند.
وی خاطرنشان کرد: بازیکن محروم و مصدوم نداریم و همه برای حضور قدرتمند در این مسابقه آماده هستند و امیدواریم با حمایت پرشور تماشاگران بتوانیم برد سرنوشت ساز را رقم بزنیم.
سرمربی پاس یادآور شد: امیدواریم در اولین بازی از این سه مسابقه مهم بتوانیم سه امتیاز کسب کنیم و در رسیدن به این هدف روی حمایت هواداران حساب کرده ایم.
تیم پاس همدان در هفته بیست و چهارم لیگ دسته دوم فوتبال کشور و از گروه ب عصر امروز یکشنبه در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج میزبان شهدای بابلسر است.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.