حسن آبخو روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به ریزش شدید برف و کولاک در گردنه ها، امکان اضطراری برای اسکان مسافران و در راه ماندگان در محورهای ارتباطی این شهرستان پیش بینی شده است.
وی اظهار داشت: امروز به دنبال ریزش شدید برف، 2 تیم عملیاتی در مسیر ملایر به نهاوند و 2 تیم در محور ملایر به اراک مشغول عملیات امداد و نجات هستند.
رییس جمعیت هلال احمر ملایر ادامه داد: همچنین 2 تیم عملیاتی و یک تیم واکنش سریع از استان همدان در محور ملایر به همدان مشغول فعالیت هستند که در این مسیر میزان بارش برف بسیار بیشتر است.
آبخو با بیان اینکه به علت ریزش شدید برف در محور ملایر به همدان و ملایر به آورزمان بیشترین مشکل را داریم گفت: در حال حاضر معاون امداد و نجات و معاون لجستیک جمعیت هلال احمر استان در محور ملایر به همدان حضور دارند.
وی با بیان اینکه مشکلی برای اسکان مسافران در راه مانده نداریم یادآور شد: 2 تیم در ملایر مشغول اسکان هستند.
آبخو تاکید کرد: با توجه به اینکه ریزش برف همچنان در محورهای ارتباطی ادامه دارد، تردد به سختی انجام می شود و نیاز است رانندگان زنجیر چرخ همراه داشته باشند.
رییس جمعیت هلال احمر ملایر بیان کرد: با توجه به شرایط نامساعد جوی و ریزش شدید برف و باران، اماکن اسکان اضطراری هلال احمر ویژه آسیب دیدگان ناشی از حوادث طبیعی و حوادث رانندگی در جاده های منتهی به ملایر در شرایط بحران در نظر گرفته شده است.
آبخو گفت: این اماکن شامل پایگاه امداد و نجات هلال احمر در گردنه زاغه و مسجد پارک جوکار در محور ملایر به همدان، پایگاه امداد و نجات جاده ای پیروز در بخش زند در روستای پیروز و مسجد پارک زنگنه در محور ملایر به اراک و مسجد آورزمان در مسیر ملایر به نهاوند و آورزمان است.
وی ادامه داد: همچنین اسکان اضطراری در شهر ملایر در امامزاده عبدالله(ع)، سالن ورزشی الغدیر و سالن ورزشی شهید حیدری پیش بینی شده است.
به گزارش ایرنا، سه پایگاه امداد و نجات جاده ای در محورهای ملایر مشغول فعالیت و ارایه خدمات به مسافران و در راه ماندگان هستند.
7528/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.