علیمردان طالبی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به بارش باران و احتمال بروز سیلاب به ویژه در رودخانه های فصلی از مسافران انتظار می رود از اسکان در کنار رودخانه ها و هر گونه تاسیسات آبی پرهیز کنند.
وی اضافه کرد: همچنین به علت رعد و برق به شهروندان توصیه می شود از حضور در فضای باز، کنار درخت ها و اشیای فلزی خودداری کنند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان بیان کرد: مسافرانی که در کنار پارک ها و بوستان ها چادر زده بودند به علت بارش باران، توسط تیم های شهرداری به مکان های مسقف پیش بینی شده هدایت شدند.
طالبی افزود: تمامی سالن های ورزشی، حسیسنه ها و مدارس برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز شده و این استان ظرفیت اسکان اضطراری 50 هزار تن را دارد.
وی از مسافران خواست برای تردد از جاده های کوهستانی استان همدان تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ و لباس گرم به همراه داشته باشند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان همچنین از شهروندان خواست برای پیشگیری از آبگرفتگی معابر از قرار دادن زباله در جوی آب پرهیز کنند.
بگفته کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی همدان شدت بارش باران در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری در استان بیشتر می شود.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.