سیدسعید شاهرخی پنجشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه سال گذشته اقدامات خوبی برای رونق تولید در استان داشتیم، اظهار داشت: سال 97 همه منابع و امکانات برای ارتقا معیشت، تولید و اشتغال مردم به ویژه جوانان بسیج شد و امسال این روند باتوجه به شعار سال با قوت بیشتری در استان تداوم می یابد.
وی اضافه کرد: خوشبختانه وحدت، همدلی و هماهنگی خوبی بین مسئولان اجرایی استان وجود دارد و عزم مجموعه برای حل مشکلات مردم است.
شاهرخی بیان کرد: همه مجموعه ها در استان همدان اعم از مدیران اجرایی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، نمایندگان مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای تامین استان در سایه وفاق و همدلی، پیگیر حل مشکلات مردم و خدمت به مردم هستند و این فرصت خوبی برای توسعه استان بشمار می رود.
وی خاطرنشان کرد: خدمت صادقانه به مردم اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی است و به تاسی از پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب و سخنان اخیر رییس جمهوری در حوزه تولید و اشتغال، در سال جاری رونق تولید را سرلوحه امور قرار خواهیم داد.
استاندار همدان تاکید کرد: این مهم با برنامه ریزی منسجم، منطبق بر واقعیت و پیش بینی منابع تحقق می یابد.
شاهرخی اظهار داشت: بهبود معیشت مردم مستلزم رونق تولید و توجه به اشتغال است که در این راستا باید حفظ فرصت های شغلی موجود، رساندن واحدها به ظرفیت واقعی و فعال کردن واحدهای راکد در اولویت باشد.
وی یادآور شد: همدان دارای ظرفیت های بزرگی در بخش های مختلف کشاورزی، صنعت، معدن و گردشگری است و با جذب سرمایه گذار می توان رونق تولید را ارتقا بخشید.
2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.