به گزارش بامداد پنجشنبه روابط عمومی استانداری همدان، در متن پیام سید سعید شاهرخی آمده است:
به نام خدای مهربان
خدای تغییر دهنده حالت ها به احسن الحال خداوند بزرگ را شاکرم که تحول در طبیعت و فصلها را به عنوان نشانه ای از قدرت لایزال الهی و پایایی و پویایی زندگی قرار داد تا تحول فصول و بهار طبیعت، آغاز و بهانه ای برای تغییر نگرش و منش و فرصتی مغتنم جهت استعانت از خداوند باری تعالی باشد و انسان ها را مشمول 'حول حالنا الی احسن الحال' نموده و بندگانش را به سمت بهترین ها هدایت فرماید.
حلول سال نو و تقارن آن با ولادت امام علی(ع) را به ملت شریف و محب اهل بیت(ع) ایران اسلامی بویژه هم استانی های متدین و فرهیخته، تبریک عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال، سالی سرشار از خیر و برکت و توفیق و تندرستی برای همگان مسألت می نمایم.
همدان در سال 97 به رغم مشکلات و فشارهای بسیاری که دشمنان اسلام برای برهم زدن برنامه های ایران اسلامی و سد راه پیشرفت و توسعه کشور داشتند، توانست سال خوب و پر توفیقی را سپری کند.
اوج این برنامه ها که نشانگر شکست دشمنان در انزوای ایران اسلامی بود، میزبانی از سفرا، وزرا و مدیران شرکت ها، گردشگران و سرمایه گذاران خارجی در استان در قالب دو برنامه همدان پایتخت گردشگری آسیا و نشست مجمع جهانی گردشگری ( UNWTO ) و برنامه های جانبی این دو رویداد مهم در سال 2018 در همدان بود.
همدان در سال 97 به مناسبت میزبانی رویدادهای 2018 در حوزه گردشگری بسیار خوش درخشید اما این پایان کار نیست و در سال 98 برنامه های آغاز شده ادامه خواهد یافت و ما سال 2019 میلادی را در همین مسیر قدم بر خواهیم داشت و تلاش خواهیم کرد در سال 2020 میلادی همدان با توجه به شایستگی ها، میزبان اجلاس جهانی طبیعت گردی باشد.
در این فرصت از همه گردشگران داخلی و خارجی در تعطیلات نوروزی برای حضور در همدان اولین پایتخت سرزمین مقتدر ایران و پایتخت گردشگری آسیا در سال 97، دعوت می نمایم و امیدوارم خاطرات خوبی از پایتخت تاریخ و تمدن ایران با خود به ارمغان برند.
در پایان از همراهی و همکاری خوب مردم استان در راستای اجرای اهداف نظام و برنامه های دولت و وحدت و همدلی مسئولان استان صمیمانه سپاسگزارم و امیدواریم این همراهی و فضای اتحاد در سال 98 نیز استمرار یابد و به مردم عزیز نیز اطمینان می دهم که مدیران استان تمام توان خود را در جهت خدمت رسانی به ایشان بکار گرفته و قدر دان محبت ها و همراهی آنها خواهند بود.
نوروزتان خجسته باد
سید سعید شاهرخی استاندار همدان
2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.