علی اصغر مونسان عصر چهارشنبه در بازدید از ستاد اجرایی خدمات نوروزی همدان اظهار داشت: رویداد مهم همدان 2018 باعث شد تا این شهر تاریخی بیش از گذشته در عرصه های جهانی و آسیایی معرفی شود.
وی بیان کرد: تعامل، مشارکت و هم افزایی دستگاه های اجرایی همدان در برگزاری باشکوه این رویداد موجب برجسته و نمایان شدن ظرفیت های این استان در حوزه گردشگری شده است.
معاون رییس جمهوری حضورش در همدان را نخستین سفر بازدید نوروزی خود عنوان کرد و گفت: این استان دارای مردمان مهمان نواز و خونگرم است و سفر به همدان با داشتن جاذبه های پرشمار گردشگری برای مسافران هیجان انگیز خواهد بود.
مونسان تمرکز دستگاه های اجرایی در ستاد خدمات نوروزی همدان را بسیار حایز اهمیت دانست و گفت: این مهم منجر به خدمات دهی بهتر به مسافران می شود.
وی با قدردانی از شهردار همدان در ایجاد مکان مناسب برای ایجاد ستاد خدمات سفر، تاکید کرد: همدان شهری زیبا و توریسم پذیر است.
رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این بازدید کوتاه به بررسی خدمات سفر دستگاه هایی اجرایی استان همدان پرداخت.
گفتنی است در این بازدید امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس، محمودرضا عراقی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان، علی مالمیر مدیر کل میراث فرهنگی همدان و شماری از مدیران علی اصغر مونسان را همراهی کردند.
مونسان دقایقی قبل همدان را ترک کرد.
2087/7520
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.