به گزارش ایرنا، با پیشنهاد سیدسعید شاهرخی استاندار همدان و با حکم وزیر کشور «ظاهر پورمجاهد» به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار همدان منصوب شد.
در سوابق مدیریتی پور مجاهد، مدیرکل تعاون استان، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی، فرماندار شهرستان های بهار و فامنین، معاون مدیرکل دفتر برنامه ریزی استانداری، مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری، مدیرکل دفتر بازرسی استانداری و مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری دیده می‌شود.
همچنین در این آیین استاندار همدان از تایید حکم حسین افشاری سرپرست فرمانداری همدان خبرداد و ابراز امیدواری کرد از این پس وی به عنوان فرماندار همدان به قوت فعالیت خود را ادامه دهد.
حسین افشاری پیشتر معاون فرماندار همدان بود که در ادامه به عنوان فرماندار اسدآباد مشغول به خدمت شد و پس از بازنشسته شدن «علی تعالی» فرماندار سابق همدان، به عنوان سرپرست فرمانداری همدان منصوب شد.
همچنین در این آیین محمد علی محمدی که در سمت بخشداری همدان، معاونت برنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری همدان فعال بود با بازنشسته شدن ناصر پورمرادی به عنوان مدیرکل جدید انتظامی و امنیتی استانداری همدان معرفی شد.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.