به گزارش روز دوشنبه ایرنا، در آغاز نوزدهمین مرحله طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی استاندار همدان با امضا و ثبت اثرانگشت خود در میثاق نامه بهرفت، به این پویش ملی پیوست.
سید سعید شاهرخی با استقبال از این پویش خواستار اشاعه و تاثیر گذاری این طرح بین رانندگان و مسافران در ایام نوروز شد و با امضا نمادین حمایت خود را از این پویش اعلام کرد.
معاون جوانان جمعیت هلال احمر همدان نیز در این باره گفت: در راستای ارتقای اثر گذاری پیام‌های محوری بهبود رفتارهای ترافیکی، مقامات استانی با امضا و ثبت اثر انگشت خود بر روی میثاق نامه متعهد به اجرای مفاد آن می‌شوند و همین مساله باعث تشویق دیگران برای توجه به این مهم می‌شود.
مریم پاک بین با بیان اینکه این میثاق‌نامه تعهد اخلاقی رانندگان برای رعایت قوانین و مقررات است اظهار داشت: هلال احمر در یک سال‌ گذشته تلاش کرد تا با فعالیت های فرهنگی و آموزش اقشار مختلف جامعه از مخاطرات سفر بکاهد.
وی با تاکید بر اینکه صحنه‌ های سوانح جاده ای روح و روان هر انسانی را بر هم می زنند افزود: پیشگیری از وقوع تصادفات علاوه بر اینکه از خانواده های درگیر در صحنه حمایت می کند باعث تامین سلامت روانی جامعه نیز می شود.
معاون جوانان جمعیت هلال احمر همدان بیان کرد: سوانح رانندگی خسارت های میلیاردی بر روی جامعه و خانواده ها می گذارد که می توان با فرهنگ سازی و آموزش، این هزینه ها را کاهش داد.
پاک بین گفت: جمعیت هلال احمر با راه اندازی پویش ملی بهرفت اهداف یاد شده را دنبال می کند تا جامعه از مزایای آن سود ببرد.
به گزارش ایرنا «محمودرضا عراقی» معاون امورعمرانی استانداری و «علیمردان طالبی» مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان نیز به این پویش پیوستند.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.