به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بزرگعلی نوری بیان کرد: پس از وقوع چند فقره سرقت منزل و مراجعه و شکایت مالباختگان به کلانتری و پاسگاهای بهار، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان بهار قرار گرفت.
وی افزود: با بررسی و بازدید از محل های سرقت و جستجوی سرنخ های موجود، ماموران موفق به شناسایی رد پای سارقان «فیوج» سابقه دار در این پرونده ها شدند.
فرمانده انتظامی بهار اضافه کرد: با هماهنگی مقام قضایی چهار تن از اعضای این باند دستگیر شدند که در تحقیقات و بازجویی ها متهمان به بزه ارتکابی اعتراف کرده و به پنج فقره سرقت در شهرستان بهار و هشت فقره سرقت در سایر نقاط استان اعتراف کردند.
سرهنگ نوری با بیان اینکه بهتر است وجه نقد و طلا به میزان زیاد در خانه ها نگهداری نشود، توصیه کرد: برای جلوگیری از سرقت در هنگام مسافرت منزل خود را به افراد مطمئن سپرده و یا در صورت امکان گشت کلانتری محل را از حضور نداشتن در منزل مطلع کنید.

**کشف مواد محترقه در فامنین
فرمانده انتظامی فامنین بیان کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق با کنترل و پایش اصناف، موفق به کشف چهار هزار عدد انواع مواد محترقه قاچاق از یک واحد صنفی شدند.
سرهنگ علی حسن حیدری اضافه کرد: در این رابطه ماموران انتظامی یک متهم را دستگیر کرده و یک واحد صنفی نیز پلمپ شده است.
وی با بیان اینکه متهم به مرجع قضایی معرفی شد اضافه کرد: ارزش کالای کشف شده بنا به نظر کارشناسان حدود 30 میلیون ریال است.

** کشف یک هزار قطعه مرغ قاچاق
فرمانده انتظامی فامنین اظهار داشت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، با پایش محورهای مواصلاتی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی موفق به کشف یکهزار قطعه مرغ گوشتی فاقد مجوز بهداشتی و قاچاق شدند.
سرهنگ حیدری اضافه کرد: ماموران در این رابطه یک متهم را دستگیر و یک دستگاه کامیون را توقیف کردند.
وی افزود: طیور کشف شده به اداره دامپزشکی منتقل و متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

**کشف 53 راس دام قاچاق در رزن
فرمانده انتظامی رزن گفت: ماموران پاسگاه شاهنجرین با هدف اجرای طرح مبارزه با ورود کالای قاچاق و ارز پس از کسب خبری مبنی بر حمل احشام قاچاق، با استقرار ایست و بازرسی مقطعی به کنترل خودروهای عبوری پرداختند.
سرهنگ محمد باقر سلگی افزود: در این عملیات یک دستگاه خودروی خاور متوقف و 39 راس دام قاچاق و فاقد مجوز کشف و ضبط شد.
وی اضافه کرد: همچنین در عملیات دیگری ماموران انتظامی بخش قروه درجزین حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو پیکان وانت مشکوک و پس از بازرسی از این خودرو 14 راس دام قاچاق و فاقد مجوز کشف کردند.
سرهنگ سلگی با بیان اینکه ارزش احشام توقیفی حدود یک میلیارد و 200 میلیون ریال است، اظهار داشت: ماموران 2 متهم را در این خصوص دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی دادند.

**کشف 50تن کود شیمیایی در نهاوند
فرمانده انتظامی نهاوند بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اختفا و عرضه خارج از شبکه کود شیمیایی توسط فردی و نگهداری کودها در انباری نزدیکی شهر فیروزان نهاوند موضوع رسیدگی شد.
سرهنگ شااحمد ساکی افزود: در این راستا ماموران پلیس اطلاعات شهرستان پس از هماهنگی قضایی به همراه عوامل اداره صنعت، معدن و تجارت، از انبار سرکشی کردند.
وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این محل یک هزار کیسه کود شیمیایی کشف و انبار را پلمب کردند.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.