عباس قهرمانی روز شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقات هندبال قهرمانی دختران نوجوان آسیا در حالی بهار سال آینده برگزار می شود که مائده شهبازی، کیمیاترکاشوند، سبا زنگنه ، الناز یارمحمدتوسکی چهار هندبالیست نخبه شهرستان ملایر شانس حضور در این مسابقات را در ترکیب تیم ملی کشورمان دارند.
وی بیان کرد: هندبال بانوان همدان از جایگاه بسیار خوبی در رده های پایه کشور برخوردار است و در این بین ملایری ها امسال درخشش بسیار خوبی در میادین مختلف کشوری داشته اند.
قهرمانی افزود: این چهار هندبالیست ملایر هم اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارند و آماده مسابقات قهرمانی آسیا می شوند.
معاون توسعه ورزش قهرمانی همدان خاطرنشان کرد: ترکیب تیم ملی هندبال دختران نوجوان به زودی اعلام می شود و این چهار هندبالیست که جزو ستاره های قهرمانی کشور هستند، از شانس بالایی برخوردارند.
وی اظهار داشت: فدراسیون برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا حتی نوروز امسال نیز اردوی آماده سازی گذاشته است و هندبالیست های استان در این اردو نیز شرکت می کنند.
قهرمانی یادآور شد: دستگاه ورزش استان نیز بر حسب وظیفه پیگیر وضعیت این هندبالیست ها در اردوهای تیم ملی است و امیدواریم این افتخار بزرگ در هندبال بانوان استان رقم بخورد و شاهد حضورشان در قهرمانی آسیا باشیم.
هم اکنون 2 هزار هندبالیست در سطح استان همدان فعالیت دارند.
در این بین ملایر امسال با درخشش در رده های سنی پایه، موفق ترین شهرستان در هندبال استان همدان بوده است.
7520
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.