حمیدرضا متین روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه مردم هرگونه گران فروشی را به شماره 124 تعزیرات حکومتی اطلاع رسانی کنند، افزود: روز گذشته 90 تن و امروز 115 تن گوشت مرغ در استان همدان توزیع شده است و این روند تا بعد از عید نوروز 1398 ادامه دارد.
وی اظهار داشت: در روزهای معمولی روزانه 65 تا 80 تن گوشت مرغ در استان مصرف می شود که پیش بینی می کنیم این مقدار در روزهای عید نوروز به 85 تا 100 تن در روز افزایش یابد.
متین عنوان کرد: گوشت مرغ مورد نیاز استان همدان در 53 مرکز توزیع می شود.
وی با اشاره به اینکه یک هزار و 300 تن پرتقال برای عرضه در نوروز 98 ذخیره شده است ادامه داد: 670 تن سیب نیز تهیه و از روز دوشنبه هفته آینده در استان همدان توزیع می شود.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: تمام میوه های ذخیره سازی شده تولید داخل کشور است و قیمت عرضه آن روز یکشنبه هفته آینده اعلام می شود.
وی اضافه کرد: امسال 45 تا 60 غرفه عرضه میوه نوروز در همدان تعیین شده است.
متین با اشاره به اینکه یک هزار و 800 تن شکر در بین قنادان توزیع شده است، اظهار داشت: یک هزار و 200 تن نیز از طریق فروشگاه های بزرگ برای مصرف خانگی توزیع می شود.
وی افزود: در سه ماه گذشته سه هزار و 650 تن برنج در استان توزیع شده است که 500 تن دیگر نیز تا چند روز آینده وارد استان می شود.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با بیان اینکه سهمیه آرد نانوایی ها برای نوروز 98 توزیع شده است، گفت: از 400 نانوایی موجود در استان 240 نانوایی در روزهای عید نوروز به عنوان کشیک اقدام به پخت نان می کنند.
وی ادامه داد: نرخ نامه رستوران ها نیز صادر شده و برای میزبانی از مسافران نوروزی مشکل خاصی ندارند.
متین تاکید کرد: در ایام پایانی سال ناظران و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت بیشتر از گذشته بر قیمت کالاها نظارت دارند.
وی با اشاره به اینکه همدان رتبه نخست نظارت بر انبار کالا در کشور را دارد، افزود: در شرایط کنونی اقتصای کشور، با هرگونه احتکار به شدت برخورد خواهد شد.
گفتنی است در آستانه نوروز 1398 به منظور کنترل قیمت، کالاهای اساسی زیر نظر سازمان صنعت، معدن و تجارت استان عرضه می شود.
9904/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.