محمدمظهری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون با تفاضل گل کمتر در رتبه دوم گروه ب لیگ 2 قرار داریم و تلاش ما صعود مستقیم به لیگ دسته یک کشور است.
وی پیرامون اتفاق های روز گذشته بازی مقابل پرسپولیس گناوه گفت: در دقایق رو به پایان این بازی سنگربان حریف ضربه ای را به عمد وارد شکم بازیکن ما کرد و سپس نیمکت آنها به اعتراض کادر داوری تیم را از زمین بیرون کشیدند و حاضر به ادامه بازی نشدند.
مظهری خاطرنشان کرد: تیم پاس 2 بر صفر از حریف پیش بود و چه بسا تا پایان بازی می توانستیم گل های بیشتری را نیز به ثمر برسانیم.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه پاس بیان کرد: به هر حال طبق قانون سه امتیاز این بازی برای پاس است و از این پس نیز سه بازی فینال گونه تا صعود در پیش داریم.
وی اظهار داشت: تیم پاس شخصیت صعود گرفته و می تواند با کسب امتیاز لازم در این سه بازی باقی مانده صعود تاریخی را رقم بزند.
مظهری تداوم حمایت ها از سوی مسئولان اجرایی استان همدان را بسیار ضروری دانست و گفت: بازی های باقی مانده بسیار سرنوشت ساز است و انتظار داریم همانند گذشته حمایت ها به موقع باشد.
وی یادآور شد: یازدهم فروردین ماه آینده نیز بازی مهمی مقابل شهدای بابلسر داریم و عزم مجموعه تیم کسب پیروزی ارزشمند در این مسابقه است.
تیم پاس هم اکنون با 36 امتیاز و فقط به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به نیروی زمینی تهران در رده دوم جدول گروه ب لیگ دسته 2 کشور قرار دارد.
پاسی ها یازدهم فروردین ماه سال آینده در همدان میزبان شهدای بابلسر تیم رده دوازدهمی لیگ دسته دوم فوتبال کشور در گروه ب هستند.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.