یدالله روحانی منش روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه فردی اقدام به اجاره قالیشویی از شهروندی و تبدیل آن به مکان عرضه سوخت ال پی جی کرد ادامه داد: این مستاجر مکان عرضه سوخت ال پی جی را به فرد دیگری اجاره داده تا وی در این محل فعالیت و کسب درآمد کند.
مدیرعامل ستاد دیه همدان افزود: در روز حادثه 2 تن از دوستان در مغازه عرضه سوخت حضور یافتند که پس از مدتی مالک برای انجام کاری محل را ترک کرده و مغازه را به دوستان سپرد.
روحانی منش ادامه داد: فردی برای پر کردن گاز به این محل مراجعه می کند که جوانان بدون مهارت اقدام به این کار کرده که در این هنگام کپسول منفجر شده و 2 تن دچار سوختگی شدند.
وی بیان کرد: پس از شکایت مصدومان حادثه از مالک مغازه، پرونده در دستگاه قضایی تشکیل شده و مددجو به پرداخت دیه محکوم می شود.
مدیرعامل ستاد دیه همدان اظهار داشت: طبق حکم قاضی فردی که اقدام به اجاره قالیشویی و تبدیل آن به مرکز عرضه گاز کرده بود 10 درصد، نفر دوم به علت فعالیت بدون مجوز و اجاره دادن مغازه به شخص دیگر 30 درصد، نفر سوم به علت نداشتن مهارت لازم برای فعالیت در این حرفه و سپردن مغازه به دوستان 40 درصد و 2 مصدوم حادثه هر یک 10 درصد مقصر شناخته شدند.
روحانی منش بیان کرد: با شکایت محکومان ، مجدد پرونده در دادگاه بدوی بررسی شد که قاضی رای دادگاه بدوی را تایید کرده و رای نهایی شد.
وی اضافه کرد: مالک 24 ساله مغازه عرضه سوخت ال.پی.جی در منزل محقر پدری ساکن بوده و متاهل و دارای یک فرزند است.
مدیرعامل ستاد دیه همدان بیان کرد: میزان دیه پیش بینی شده 425 میلیون ریال بود که 225 میلیون ریال آن توسط شاکیان پرونده بخشیده شد با این وجود مددجو توان پرداخت مابقی دیه را نداشت.
روحانی منش افزود: پس از قرار گرفتن این پرونده در دست ستاد دیه همدان، موضوع با دقت بررسی و برای دریافت کمک و آزادی زندانی به تهران ارسال شد.
58 مرکز عرضه سوخت ال.پی.جی در همدان فعال است.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.