به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار بخشعلی کامرانی صالح بیان کرد: کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا در حین کنترل خودروهای عبوری در ایست و بازرسی شهید زارعی به یک دستگاه خودرو کشنده مشکوک شده و آن را توقیف کردند.
وی افزود: در بررسی های فنی ماموران پلیس از خودرو کشنده توقیف شده، 401 دستگاه انواع گوشی تلفن همراه به ارزش تقریبی هفت میلیارد ریال کشف شد.
سردار کامرانی صالح اضافه کرد: خودرو یاد شده به پارکینیک منتقل و یک متهم نیز برای رسیدگی به همراه پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

** کشف 60 راس دام قاچاق در همدان
فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: ساعت سه صبح امروز ماموران یگان امداد در حین گشت زنی در بلوار امام خمینی (ره) به یک دستگاه کامیون بنز مشکوک شدند.
سرهنگ جمشید باقری افزود: ماموران در بازرسی از این وسیله نقلیه 60 راس گوسفند قاچاق را کشف کردند و راننده مدعی بود که این محموله را از میاندواب به مقصد بروجرد بارگیری کرده است.
وی اضافه کرد: ماموران در بررسی های مقدماتی متوجه شدند که این تعداد دام فاقد مجوز است بنابراین علاوه بر بازداشت راننده و مالک، دامها را توقیف و به مقر انتظامی منتقل کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: مالک احشام قاچاق به منظور فرار از چنگال قانون به ماموران پیشنهاد 14 میلیون ریال رشوه داد که ماموران با رد رشوه، مراتب پیشنهاد رشوه را نیز ضمیمه پرونده متهمان کردند.
سرهنگ باقری بیان کرد: ارزش دام های کشف شده برابر اظهار کارشناسان 12 میلیارد ریال است که پس از هماهنگی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

**کشف کالای قاچاق در همدان
فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: ماموران یگان امداد موفق به کشف بیش از 130 جفت کفش قاچاق از یک سواری پژو شدند.
سرهنگ جمشید باقری افزود: روز گذشته ماموران یگان امداد در حین گشت زنی در خیابان شریعتی به تردد یک دستگاه سواری پژو 405 شیشه دودی مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند.
وی اضافه کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو 137 جفت کفش ورزشی خارجی فاقد مجوز با مارک های مختلف کشف کردند و به همراه متهم توقیف و برای سیر مراحل اداری تحویل مراجع قضایی شد.

**دستگیری سارقان احشام
فرمانده انتظامی نهاوند گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت احشام در یکی از روستاهای شهرستان بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
سرهنگ شااحمد ساکی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد سرقت توسط یک دستگاه خودرو پژو پارس انجام شده که بی درنگ اقدامات انتظامی و اطلاعاتی در سطح حوزه استحفاظی توسط یگان های اجرایی و ستادی شهرستان اجرا شد.
وی اضافه کرد: ماموران مستقر در یکی از خروجی های شهرستان، خودرو یاد شده را مشاهده کرده و سرنشینان این وسیله نقلیه بدون توجه به ایست و اخطار ماموران با سرعت زیاد اقدام به فرار کردند.
فرمانده انتظامی نهاوند گفت: ماموران انتظامی مسافت زیادی سارقان را تعقیب کرده و نزدیک کوه به سمت خودرو آنان شلیک کردند که 2 تن از آنها زخمی و 2 تن دیگر به سمت کوه ها متواری شدند.
سرهنگ ساکی افزود: سارقان زخمی شده به بیمارستان منتقل و یکی از آن ها به علت شدت جراحات وارده فوت و نفر بعدی تحت اقدامات درمانی قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران انتظامی پس از چند ساعت تلاش و تعقیب و گریز در کوه های اطراف 2 سارق دیگر را دستگیر کردند که مشخص شد یکی از آنان نیز زخمی شده که نامبرده به بیمارستان منتقل و تحت درمان قرار گرفت.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.