سرهنگ علی فکری روز چهارشنبه در حاشیه طرح نوروزی پلیس در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به افزایش تردد در پنجشنبه پایان سال برای حضور در گلزار شهدا و زیارت اهل قبور، کارکنان راهنمایی و رانندگی در آماده‌باش کامل قرار دارند.
وی اضافه کرد: خودروهای عمومی نظیر تاکسی و اتوبوس به اندازه کافی برای تردد به آرامستان پیش بینی شده است و از شهروندان انتظار می رود به جای تردد با خودروی شخصی از ناوگان عمومی بهره بگیرند.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان ادامه داد: پلیس تمام توان خود را برای پیشگیری از بروز گره های ترافیکی و وقوع سوانح احتمالی به کار گرفته و محدودیت های ترافیکی نیز در این راستا پیش بینی کرده است.
سرهنگ فکری بیان کرد: ورودی تمامی خودرو ها از سمت بلوار آیت الله موسوی به سمت بلوار بهشت بوده و سایر ورودی ها در بلوار بهشت مسدود می شود؛ همچنین مسیر خروجی از سمت انتهای باغ بهشت به سمت میدان امام حسن (ع) است.
وی اظهار داشت: مسیر داخل باغ بهشت یک طرفه از سمت ورودی باغ بهشت به سمت انتهای آن است همچنین مسیر زیر پل تقاطع بهشت بسته می شود و امکان گردش به چپ وجود ندارد.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان از شهروندانی که قصد تردد به سمت میدان رسالت و پیشاهنگی دارند خواست مسیر خود را به سمت میدان امام حسین (ع) ادامه داده و از آنجا مسیرهای جایگزین را انتخاب کنند.
سرهنگ فکری افزود : تردد کامیون ها و تریلرها به جز مواد سوختی و فاسد شدنی نیز از ساعت هفت صبح روز پنج شنبه تا ساعت 19 و از ساعت هشت صبح تا 13 روز جمعه از بلوار یادگار امام خمینی (ره) به سمت تقاطع بابک، میدان عاشورا به سمت میدان امام حسین(ع)، میدان امام حسین(ع) به سمت میدان امام حسن(ع) و جاده ملایر ممنوع است.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.