حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی روز سه شنبه در آیین تجلیل از «علی‌اکبر احمدوند» قهرمان فوتسال ناشنوایان آسیا اظهار داشت: این قهرمان ارزنده ملی در خانواده ای مذهبی و با فراگیری آموزه های دینی و اخلاقی توانست مسیر موفقیت را به خوبی طی کند و امروزه به قهرمان ملی تبدیل شود.
وی اضافه کرد: متاسفانه برخی خانواده ها به این مهم توجه ندارد و به دلیل متزلزل بودن بنیان خانواده، جوانان به بیراهه کشیده می شوند.
امام جمعه نهاوند جوانان را آینده سازان کشور برشمرد و گفت: در بیانیه کلیدی رهبر معظم انقلاب نیز به مسائل بسیار مهم پرداخته ‌شده و از همین رو جوانان ما در هر سطح و رشته ‌ای برای پیاده‌سازی رهنمودهای معظم له باید تلاش کنند چراکه هرکس به‌ اندازه توانایی خود در این حوزه وظیفه دارد.
وی از احمدوند به عنوان یکی از افتخارات ورزش نهاوند یاد کرد و گفت: این شهرستان از قطب های اصلی ورزشی کشور به شمار می رود و داشتن قهرمانان ارزنده ملی و فراملی مایه افتخار است.
رییس اداره ورزش و جوانان نهاوند نیز در این مراسم گفت: ورزشکاران موفق این شهرستان از بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در آسیا و جهان 85 مدال طلا کسب کرده اند.
مهرداد سعدی نژاد افزود: امیدواریم این زنجیره اقتدار و مدال‌آوری توسط فرزندان برومند جمهوری اسلامی ایران همواره ادامه داشته باشد.
وی ضمن تبریک قهرمانی تیم فوتسال ناشنوایان جمهوری اسلامی، گفت: خداوند را شاکریم که امروز ایران اسلامی با جوانان مومن، انقلابی و ورزشکار خود در سطوح مختلف ملی، آسیایی و جهانی حرفی برای گفتن دارد.
نهاوند دارای هشت هزار ورزشکار سازمان یافته است.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.