به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بزرگعلی نوری بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان بهار حین کنترل جاده های این شهرستان چهار محموله لوازم خانگی و صوتی تصویری قاچاق کشف کردند.
وی افزود: این محموله ها شامل 18 قلم از جمله تلویزیون های صفحه تخت، ماشین ظرفشویی و یخچال به ارزش 500 میلیون ریال است.
فرمانده انتظامی بهار اضافه کرد: ماموران در این ارتباط پنج متهم را دستگیر و مرجع قضائی معرفی کردند.

**کشف ابزارآلات صنعتی قاچاق
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شب گذشته در عملیاتی موفق به کشف یک محموله ابزار آلات صنعتی شدند.
سردار بخشعلی کامرانی صالح افزود: ماموران در حین گشت زنی در ورودی شهر همدان به یک دستگاه وانت پیکان که در حال تخلیه کالا به داخل یک دستگاه اتوبوس بود مشکوک شدند و بی درنگ برای توقیف آن اقدام کردند.
وی اضافه کرد: ماموران در بازرسی های صورت گرفته از این خودرو یک هزار و 400 عدد صفحه برش دستگاه چمن زنی، یکصد عدد زنجیر و 2 کارتن پیچ مخصوص تنظیم صفحات دستگاه چمن زنی کشف کردند.
این مقام ارشد انتظامی همدان بیان کرد: ارزش کالاهای کشف شده یک میلیارد و 700 میلیون ریال برآورد شده و در این راستا 2 متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.
سردار کامرانی صالح ادامه داد: پلیس با تمام توان و امکانات خود با پدیده شوم قاچاق مبارزه می کند و شهروندان نیز می توانند اخبار و اطلاعات خود را در زمینه قاچاق کالا با شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند.

**دستگیری 3 سارق در رزن
فرمانده انتظامی رزن گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ محمد باقر سلگی افزود: ماموران حین گشت زنی در سطح شهرستان به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی آن را متوقف کردند.
وی بیان کرد: در بازرسی های صورت گرفته از این خودرو، تعدادی اقلام سرقتی کشف، 2 متهم دستگیر و پس از انتقال به یگان، به یک فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی رزن خاطر نشان کرد: در عملیات دیگری پس از شناسایی مخفیگاه سارق اماکن خصوصی، در یک اقدام غافلگیرانه متهم دستگیر و اقلام سرقتی از مخفیگاه وی کشف شد.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.