ملکی با بیان اینکه اعضای تیم هندبال ملایر جزو بهترین هندبالیست های کشور هستند افزود: هندبالیست های این شهرستان سرمایه بزرگی برای من هستند که در تمامی زمینه ها به آنها کمک می کنم تا به جایگاه واقعی خود برسند.

به گزارش ایرنا «محسن جهانشیر» شامگاه یکشنبه با حضور در منزل مربی تیم هندبال ملایر و در جمع هندبالیست های این شهرستان کسب این عنوان را افتخاری بزرگ برای استان برشمرد.
وی گفت: بسترهای لازم برای حضور ورزشکاران دختر در تمامی رده های سنی مهیا است و تا حد امکان برای رفع مشکل بانوان ورزشکار تلاش می کنیم.
رییس اداره ورزش و جوانان ملایر نیز در این دیدار تیم هندبال ملایر را در سطح استان و کشور دارای جایگاه بالایی دانست و افزود: این تیم تاکنون چندین بار برای ملایر افتخار کسب کرده و پرچم این شهرستان را با اقتدار بالا نگه داشته است.
مهدی رضایی ادامه داد: به تازگی تیم هندبال نوجوانان این شهرستان در مسابقات قهرمانی هندبال دختران کشور به مقام قهرمانی رسید و بار دیگر این مقام طلایی را در رده نونهالان کسب کرد.
وی کسب این موفقیت را به هیات هندبال استان و شهرستان تبریک گفت و اظهار داشت: کسب این موفقیت ها مرهون زحمات و تلاش های بی قفه سرمربی این تیم است که به تازگی به عنوان مربی تیم ملی انتخاب شده است.
رییس هیات هندبال ملایر نیز گفت: تا جایی که بتوانم برای پیشرفت تیم هندبال ملایر تلاش می کنم.
ملکی با بیان اینکه اعضای تیم هندبال ملایر جزو بهترین هندبالیست های کشور هستند افزود: هندبالیست های این شهرستان سرمایه بزرگی برای من هستند که در تمامی زمینه ها به آنها کمک می کنم تا به جایگاه واقعی خود برسند.
مربی تیم دختران هندبال ملایر از رییس اداره ورزش و جوانان این شهرستان به عنوان یکی از حامیان اصلی این تیم تقدیر کرد و گفت: وی در سخت ترین شرایط با حمایت های معنوی خود حامی بزرگی برای تیم بوده و همواره ما را برای ادامه کار دلگرم می کند.
ملکی بزرگترین مشکل تیم هندبال ملایر را نبود سالن اختصاصی برای هندبال دانست و خواستار کمک و حمایت ویژه مدیرکل ورزش و جوانان همدان در رابطه با حل این مشکل شد.
وی همچنین از خانواده خود به عنوان حامیان و اسپانسرهای تیم هندبال ملایر تقدیر کرد و یادآور شد: هندبالیست های ملایر حداقل هر روز به یک سانس تمرین و در رده سنی بزرگسالان به روزانه سه سانس تمرین نیاز دارند.
وی کمبود اعتبارات را از دیگر مشکلات این ورزش برشمرد و بیان کرد: تیم هندیال ملایر در تمامی رده های سنی جزو چهار تیم برتر کشور است که سالانه حداقل به 250 میلیون ریال اعتبار نیاز دارد و این مبلغ زیادی نیست.
به گزارش ایرنا، در این دیدار صمیمی مدیرکل ورزش و جوانان همدان قول مساعد داد برای نیمی از سال 98 یک سالن اختصاصی را در اختیار تیم هندبال ملایر قرار دهد.
در سفر یکروزه مدیرکل ورزش و جوانان همدان، خانه ورزش روستای شوشاب، 2 طرح تولیدی امور جوانان و پایگاه قهرمانی ملایر افتتاح و پنج فقره جهیزیه به نوعروسان نیازمند ملایری اهدا شد.
جهانشیر پس از حضور در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان، با خانواده شهید ورزشکار «داریوش ساکی» دیدار کرد و از پدر و مادر این شهید والامقام تجلیل کرد.
7528/2090

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.