به گزارش ایرنا مدیرکل ورزش و جوانان همدان شامگاه یکشنبه در این آیین اظهار داشت: ملایر یکی از مستعدترین و مهمترین مناطق استان است که ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه ورزش و جوانان دارد.
محسن جهانشیر روند اقدامات و اعتبارات در حوزه ورزش این شهرستان را خوب ارزیابی کرد و افزود: طرح های متعددی در ملایر در دست اجرا است که امیدواریم با استفاده از بخش خصوصی و دولتی در سال آینده به بهره برداری برسد.
وی توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای را ضروری دانست و اجرای طرح استعدادیابی و اتخاذ تدابیر و سیاست های درآمدزایی از طریق مشارکت بخش خصوصی را از مهمترین دغدغه های حوزه ورزش قهرمانی عنوان کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان بسترسازی برای ورود جوانان به عرصه ورزش و درخشش در این میادین را ضروری خواند و بر لزوم تبیین و اجرایی کردن راهبردهای تخصصی تاکید کرد.
جهانشیر ابراز امیدواری کرد: با وضعیتی که در حال حاضر از نظر اعتباری داریم، سال 98 شاهد افتتاح بسیاری از طرح های نیمه تمام ورزشی در سطح استان و شهرستان ها باشیم.
وی با اشاره به سفر یک روزه خود به شهرستان ملایر گفت: اعتبار خوبی برای این شهرستان در نظر گرفته شد که پس از مصوب شدن و تخصیص به این شهرستان تعلق می گیرد.
رییس اداره ورزش و جوانان ملایر نیز افتتاح پایگاه قهرمانی را یک ضرورت برای ورزشکاران این شهرستان دانست و افزود: این پایگاه با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال تجهیز شده است.
مهدی رضایی ادامه داد: این پایگاه قهرمانی به منظور توانمندسازی و کمک به بازتوانی و تداوم قهرمانی ورزشکاران در سطح کشوری و ملی ایجاد شده است.
وی بیان کرد: پایگاه قهرمانی ملایر در فضایی به متراژ 150 مترمربع ایجاد شده است که در بهترین نقطه شهر است.
به گزارش ایرنا، پایگاه قهرمانی ملایر به نام سردار شهید «مجید مریوند» مزین شد.
7528/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.