به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس سرهنگ علی حسن حیدری بیان کرد: در بازرسی از این وسیله نقلیه 110 راس گوسفند قاچاق و بدون مجوز کشف و 2 نفر متهم دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند و بر اساس نظر کارشناسان ارزش دام های کشف شده 2 میلیارد ریال برآورد شده است.

** دستگیری 2 سارق در رزن
فرمانده انتظامی رزن گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت سارقان موتورسیکلت در این شهرستان بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی بخش سردرود قرار گرفت.
سرهنگ محمد باقر سلگی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی، محل اختفای 2 سارق شناسایی و در 2 عملیات جداگانه هر 2 متهم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان، 2 دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد.
وی اضافه کرد: در تحقیقات به عمل آمده، متهمان به بزه انتسابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

** کشف 60 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: با تلاش های اطلاعاتی چند ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر مشخص شد، این باند اقدام به انتقال مواد مخدر از استان های جنوبی به استان های غربی کشور می کند.
سردار بخشعلی کامرانی صالح اضافه کرد: با اشراف اطلاعاتی ایجاد شده مشخص شد مواد مخدر توسط قاچاقچیان با یک دستگاه تریلی حمل می شود.
وی افزود: به منظور جلوگیری از خرد شدن مواد مخدر، در یک تعامل اطلاعاتی و عملیات هدفمند و هوشمندانه با پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان، این خودرو در شهرستان کوهدشت لرستان شناسایی و متوقف شد.
سردار کامرانی صالح بیان کرد: در بازرسی ازاین خودرو ، 60 کیلوگرم تریاک با لفافه که به طور ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و یک متهم دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

** کشف خودرو سرقتی در اسدآباد
فرمانده انتظامی اسدآباد گفت: در پی سرقت یک دستگاه وانت پیکان یکی از شهروندان در هنگام خروج از پارکینگ منزل و پیاده شدن برای بستن درب پارکینگ، موضوع رسیدگی شد.
سرهنگ افشین یاری افزود: با بسیج گشت یگان های تابعه، طرح مهار اجرا و مسیر تردد خودرو با حضور ماموران پاسگاه انتظامی یوسف آباد، پلیس آگاهی و کلانتری12 جانبازان شهرستان بسته و سارق به سمت یکی از روستاهای تابعه متواری شد.
وی اضافه کرد: با تعقیب و مراقبت های لازم و اتخاذ تدابیر خاص پلیسی، خودرو مسروقه در داخل این روستا متوقف و سارق دستگیر شد.

** کشف کالای قاچاق در ملایر
فرمانده انتظامی ملایر گفت: ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی شهرستان ملایر با کنترل محورهای منتهی به شهرستان به یک دستگاه خودروی سواری به رانندگی یک نفر مشکوک و آن را متوقف کردند.
سرهنگ داود علی بخشی افزود: در بازرسی از این خودرو ، 54 دستگاه ضبط و پخش، سه عدد اسپیکر و 600 عدد جای موبایلی به ارزش تقریبی 500 میلیون ریال کشف و متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

** توقیف موز در نهاوند
فرمانده انتظامی نهاوند گفت: ماموران انتظامی بخش خزل شهرستان نهاوند حین کنترل محورهای ارتباطی به یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند.
سرهنگ شا احمد ساکی افزود: در بازرسی های صورت گرفته از این خودرو، 137 کارتن موز قاچاق و بدون مجوز به ارزش 300 میلیون ریال کشف و یک متهم در این خصوص به مرجع قضایی معرفی شد،
وی از شهروندان خواست: هر گونه موارد مشکوک در حوزه قاچاق کالا، مواد مخدر و دیگر جرایم را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 در میان بگذارند.

** کشف بیش از 10 تن شکر قاچاق
فرمانده انتظامی کبودرآهنگ گفت: مامورین مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان کبودرآهنگ با اجرای ایست و بازرسی در محور اصلی کبودرآهنگ، به یک دستگاه کامیون که از یکی از استان های غربی به سمت مرکز کشور در حال تردد بود مشکوک و آن را متوقف کردند.
سرهنگ ستاد مجید گلی افزود: در بازرسی از این خودرو، 210 کیسه 50 کیلوگرمی شکر قاچاق و بدون مجوز به ارزش 500 میلیون ریال کشف و یک متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.