سید محمد پوروخشوری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در راستای درخواست مردم و به منظور افزایش رضایت مندی شهروندان، مقرر شد سالانه تعدادی سایبان ویژه خطوط تاکسی‌ها و اتوبوس‌های شهر در نقاط مختلف همدان نصب شود.
وی اضافه کرد: در سه دهه گذشته 30 دستگاه سایبان در شهر همدان نصب شده بود که هم اکنون تعداد 230 دستگاه سایبان با اعتبار بیش از ٢0 میلیارد ریال و با مشارکت بخش خصوصی در شهر همدان جانمایی شده است.
سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر بیان کرد: از اوایل سال جاری ساخت سایبان‌های تمام شیشه‌ای جدید در دستور کار این سازمان قرار گرفت که تاکنون اجرای 45 دستگاه از این سایبان‌ها با اعتباری بیش از پنج میلیارد و 400 میلیون ریال در حال انجام است.
وی ادامه داد: از این میزان، تعدادی با مشارکت بخش خصوصی و تعدادی نیز با مشارکت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری در نقاط مورد نظر در حال نصب است.
پوروخشوری ادامه داد: روند ساخت این سایبان‌ها در سال‌های آینده نیز ادامه می یابد که در تلاش هستیم با برنامه‌ ریزی صورت گرفته، تمامی نقاط مورد نظر برای نصب سایبان در شهر همدان تجهیز شود.
وی افزود: این تعداد سایبان هم در حوزه تاکسیرانی و هم در حوزه اتوبوسرانی نصب و یا در حال نصب است که بیشترین سایبان‌های نصب شده و در حال نصب در نقاط کم برخوردار شهر انجام شده است.
براساس آمارها روزانه یک میلیون سفر در شهر همدان انجام می‌شود که از این تعداد، 200 هزار تن از ناوگان اتوبوسرانی، 450 هزار تن از ناوگان تاکسیرانی و بقیه از خودروهای شخصی استفاده می‌ کنند.
7523/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.