جواد نگاهداری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این مسافران در راهدارخانه های زاغه، زنگنه و یونس در محورهای ارتباطی همدان، اراک و بروجرد اسکان داده شدند و تعدادی نیز در مساجد اسکان یافتند.
وی افزود: در حال حاضر مشکل خاصی در سطح شهرستان وجود ندارد و تمامی محورهای ارتباطی بویژه محورهای اصلی باز و تردد در جریان است.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر بیان کرد: عملیات برف روبی در حوزه استحفاظی این شهرستان از ساعت 15 روز گذشته /جمعه/ همزمان با آغاز ریزش برف در یکهزا رو 400 کیلومتر از محورهای ارتباطی و جاده های ملایر انجام شد.
نگاهداری ادامه داد: به منظور بازگشایی مسیرها و محورهای ارتباطی اصلی نیز 900 تن ماسه و نمک استفاده شد و عملیات نمک پاشی در سطح جاده های این شهرستان همچنان ادامه دارد.
وی افزود: از روز گذشته تاکنون به 40 خودرو در محورهای اصلی ارتباطی ملایر که به علت برف و کولاک شدید در راه مانده بودند، کمک شد.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر با تاکید بر اینکه رانندگان باید زنجیر چرخ و وسایل ایمنی همراه خود داشته باشند اظهار داشت: نیروهای راهداری ملایر هم اکنون در آماده باش هستند.
نگاهداری گفت: امروز یک مورد زایمان اضطراری در روستای منگاوی داشتیم که با کمک راهداران مسیر بازگشایی و اقدامات لازم برای انتقال بیمار به بیمارستان ملایر انجام شد.
وی یادآور شد: در حال حاضر تمامی مسیرها و محورهای ارتباطی اصلی ملایر باز است و راهداران مشغول برف روبی محورهای فرعی روستایی هستند.
به گزارش ایرنا، هم اکنون در پنج راهدارخانه ملایر 82 نیروی راهداری با 40 دستگاه ماشین آلات آماده خدمت رسانی به مسافران هستند.
7528/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.