حمید عرفی یگانه روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: به منظور رفاه حال مسافران چند تخته پتو به همراه یک بسته غذایی 24 ساعته شامل آب، خرما و بیسکویت در اختیار آنها قرار گرفت.
وی اضافه کرد: با توجه به لغزنده بودن جاده همدان - ملایر و ایجاد محدودیت مقطعی پلیس راه برای روان سازی ترافیک، مسافران در پایگاه امداد جاده ای زاغه اسکان داده شدند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر همدان بیان کرد: بیشترین میزان اسکان متعلق به پایگاه امداد جاده ای گردنه زاغه واقع در مسیر همدان - ملایر است.
عرفی یگانه ادامه داد: 28 دستگاه اتوبوس راهیان نور متعلق به استان های گلستان و اردبیل قصد عبور از جاده همدان - ملایر را داشتند که از تردد آنها تا بازگشایی کامل مسیر جلوگیری شد.
وی اظهار داشت: 17 تیم امداد و نجات از ساعت 15 روز گذشته تا چهار صبح امروز کار امداد رسانی به مسافران گرفتار در برف و سرما را عهده دار بودند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر همدان اضافه کرد: 18 خودروی کمک دار، آمبولانس و امداد و نجات در 24 ساعت گذشته برای خدمات رسانی به مسافران به کار گرفته شدند.
عرفی یگانه بیان کرد: تیم های امدادی هلال احمر به 21 مصدوم 6 حادثه رانندگی امداد رسانی کردند که چهار تن از این تعداد به مراکز درمانی منتقل شدند.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.