سرهنگ جمشید باقری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: شامگاه چهارشنبه یک مورد درگیری خانوادگی توسط همسایه ها به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع رسانی شد.
وی اضافه کرد: ماموران کلانتری 16 شهرک مدنی به محل اعزام شده و در بررسی ها و شواهد اولیه دریافتند که مرد 30ساله در حین درگیری زن جوان خود را خفه کرده است.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان ادامه داد: پیش از حضور پلیس همسایه ها با ورود به این منزل مسکونی با جسد زن جوان مواجه شده و او را به بیمارستان تامین اجتماعی منتقل کردند اما این زن پیش از اعزام به مرکز درمانی جان خود را از دست داده بود.
سرهنگ باقری افزود: آثاری از جراحت بر روی بدن مرد جوان نیز وجود داشت و گویا این جوان با پاره کردن شیلنگ گاز قصد خودکشی با گاز مونوکسید کربن را داشت که موفق به این کار نشد.
وی اضافه کرد: با توجه به جراحت متهم، وی به مرکز درمانی بعثت منتقل شد و هم اینک پرونده قاتل در پلیس آگاهی در حال رسیدگی است.
این مقام انتظامی اختلاف خانوادگی را علت اصلی این درگیری دانست و گفت: تحقیقات تکمیلی در این زمینه توسط کارآگاهان زبده صوت می گیرد و متهم هم اینک در بیمارستان زیر نظر پلیس است.

** خودکشی به دلیل جلوگیری از حضور در کلوپ
فرمانده انتظامی رزن گفت: تذکر و ممانعت پدر از رفتن فرزندش به کلوپ بازی های رایانه ای منجر به خودکشی فرزند 17 ساله وی شد.
سرهنگ محمد باقر سلگی در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: پس از گزارش یک مورد خودکشی در کرفس، ماموران انتظامی در محل حضور یافتند.
وی بیان کرد: طبق اظهار والدین، پدر خانواده شب هنگام به فرزندش برای صرف نکردن وقت و زمان خود در کلوپ و پرداختن به درس و تحصیل تذکر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان رزن ادامه داد: با توجه به علاقه این فرد به بازی های رایانه ای، پسر 17 ساله از تذکر پدر ناراحت می شود.
سرهنگ سلگی گفت: فرزند این خانواده صبح زود روز بعد با حضور در زیرزمین خانه و با استفاده از یک رشته طناب خود را از سقف زیر زمین حلق آویز کرد.
وی ادامه داد: اعضای این خانواده بر این باور بودند که فرزندشان راهی مدرسه شده است اما ظهر هنگام دیگر فرزندشان موقع حضور در زیر زمین با جسد برادرش مواجه شد.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.