وحید علی ضمیر روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه از 15 اسفندماه کاشت گونه‌های فصلی و دائم در سطح شهر آغاز می‌شود افزود: شهرداری همدان در نظر دارد در روز درختکاری نیز برنامه ویژه‌ای را برگزار کند.
وی ادامه داد: کمیته استقبال از بهار در شهرداری همدان تشکیل شده است تا محیطی درخور شان کهن دیار هگمتانه برای عید نوروز ایجاد شود.
علی ضمیر با بیان اینکه نصب المان های نوروزی سال گذشته با استقبال زیادی از سوی مردم مواجه شد افزود: امسال نیز 150 نقطه از شهر برای نصب المان‌های نوروزی انتخاب شده است.
معاون خدمات شهری شهرداری همدان در مورد مدیریت پسماند در شهر گفت: تولید زباله در روزهای پایانی سال، 80 تن در روز افزایش می یابد و به 530 تن می رسد که نیازمند همکاری و همیاری بیشتر مردم در تفکیک زباله تر و خشک هستیم.
علی ضمیر گفت: به همین منظور پویش «یک من، یک درخت» از 15 اسفند در همدان اجرایی می شود که به ازای 3.5 کیلو کاغذ یک نهال به شهروندان تقدیم می شود.
وی با اشاره به آمادگی شهرداری همدان برای آسفالت معابر عنوان کرد: هم اکنون 12 قرارداد برای آسفالت ریزی 12 ناحیه همدان منعقد شده است و تا معابری که نیاز به آسفالت‌ریزی یا مرمت دارند بازسازی شوند.
7523/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.