به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار بخشعلی کامرانی صالح اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی رزن با هدف اجرای طرح مبارزه با ورود کالای قاچاق و ارز با استقرار ایست و بازرسی مقطعی به کنترل خودروهای عبوری محور آوج به رزن پرداختند.
وی افزود: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان به یک دستگاه کامیون باری مشکوک شده و پس از متوقف و بازرسی کردن خودرو، 90 راس گوسفند قاچاق و بدون مجوز حمل کشف و 2 متهم دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه ارزش احشام توقیفی 2 میلیارد ریال است، ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

** کشف 700 طاقه پارچه
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی همدان مطلع شدند قاچاقچیان کالا و ارز قصد دارند حجم بالایی از پارچه های خارجی قاچاق را که از استان های جنوبی بارگیری و به دیگر مناطق کشور منتقل کنند.
سردار کامرانی صالح افزود: با توجه به اهمیت موضوع، تیمی از ماموران مجرب مبارزه با قاچاق کالا و ارز به صورت نامحسوس، جاده های استان را زیرنظر قرار داده و با رصد و کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه کامیون را شناسایی و توقیف کردند.
وی اضافه کرد: ماموران در بررسی مدارک خودرو دریافتند که مشخصات کالا و بارنامه مطابقت ندارد و محموله از نوع پارچه خارجی بدون اسناد گمرکی است.
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در بازرسی از کامیون توقیفی، 700 طاقه پارچه خارجی به ارزش هفت میلیارد ریال کشف شد.

**کشف خودروی سرقتی
فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری یک سارق خودرو و کشف خودروی سرقتی توسط ماموران کلانتری 19 فرهنگیان خبر داد.
سرهنگ جمشید باقری افزود: خبر تردد مشکوک یک دستگاه سواری پیکان در محله «زمین شهری» همدان به ماموران انتظامی اطلاع رسانی و تیمی از واحد تجسس کلانتری 19 فرهنگیان به محل اعزام شد.
وی اضافه کرد: ماموران مشخصات خودرو را از سامانه پلیس استعلام کردند که مشخص شد خودرو اوایل هفته از شهرستان قروه کردستان به سرقت رفته است.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان ادامه داد: زمانی که مشخص شد خودرو سرقتی است، ماموران به صورت نامحسوس محل را زیر نظر قرار دادند تا بتوانند سارق را دستگیر کنند.
باقری بیان کرد: ماموران با شناسایی خانه ای که سارق در آن حضور داشت و دریافت دستور قضایی، وارد مخفیگاه وی شده و متهم 30 ساله را بازداشت کردند.

**کشف کیسه کودشیمیایی قاچاق
فرمانده انتظامی تویسرکان گفت: ماموران مبارز با قاچاق کالا در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا اقدام به ایست و بازرسی مقطعی در جاده تویسرکان - کنگاور کرده و در حین کنترل خودروهای عبوری موفق به کشف مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق از نوع کودشیمیایی شدند.
سرهنگ محمد معصومی افزود: ماموران در این عملیات به راننده یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک شده و خودرو را متوقف کردند.
وی بیان کرد: ماموران در بازرسی از داخل خودرو 45 کیسه کودشیمیایی از نوع «اوره» به وزن 2 تن و 300 کیلوگرم و ارزش تقریبی 40 میلیون ریال را کشف کردند.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.