به گزارش ایرنا، بهروز کارخانه ای روز دوشنبه در نشست اعضای ستاد خدمات سفر استان همدان اظهار داشت: ایام نوروز در این پایگاه ها 114 نفر روز به مسافرانی که به شهرهای استان سفر می کنند، خدمات می دهند.
وی اضافه کرد: 46 پایگاه فوق شامل 15 پایگاه ثابت، 9 سیار، 10 فضای دوستدار کودک، 6 خیمه نماز و 11 ایستگاه سلامت است که در راستای حفظ سلامت و ایمنی مسافران خدمات متوعی را ارائه می کنند.
کارخانه ای خاطرنشان کرد: مسافران در این پایگاه ها استراحت کوتاهی کرده و از برنامه های شاد و گوناگون این مراکز بهره مند می شوند که این موضوع در رفع خستگی راننده ها و کاهش سوانح جاده ای اثر گذار است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یادآوری کرد: افزون بر پایگاه های ویژه نوروز 32 پایگاه امداد و نجات در سطح جاده ها و مسیرهای استان مشغول فعالیت هستند.
وی به آمادگی 42 دستگاه خودرو شامل آمبولانس و خودرو نجات اشاره کرد و گفت: همدان از حیث برخورداری از خودروهای امدادی در بین استان های همجوار وضعیت مناسب تری دارد.
کارخانه ای یادآوری کرد: مسافران نوروزی در صورت نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات پزشکی با شماره 112 تماس گرفته و از خدمات این بخش هلال احمر نیز بهره مند شوند.
وی یادآوری کرد: بر اساس بخشنامه های واصله، جمعیت هلال احمر مسئول اطفا حریق و یا حمل اجساد در سوانح جاده ای نیست و این امر نیازمند همکاری دیگر نهادهای متولی است.
طرح نوروزی در استان همدان از 25 اسفند آغاز و تا 17 فرودین 98 ادامه می یابد.
7527/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.