به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی حسن حیدری بیان کرد: با توجه به کشف تعدادی مواد محترقه و دستگیری چند متهم در روزهای گذشته و اعتراف این متهمان مبنی بر این که مواد محترقه را از تهران به همدان انتقال داده اند، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: تیمی از ماموران انتظامی فامنین با دریافت نیابت قضائی به تهران اعزام و با انجام تحقیقات و به کارگیری شگردهای پلیسی، یک متهم که قصد انتقال مواد محترقه با یک دستگاه کامیون به شهرهای غربی کشور را داشت دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی فامنین از خانواده ها خواست با نظارت بر فرزندان خود از بروز حوادث چهارشنبه آخر سال جلوگیری کنند.

** کشف مواد محترقه در بهار
فرمانده انتظامی بهار بیان کرد: به منظور به حداقل رساندن حوادث و آسیب های ناشی از انفجار مواد محترقه در شب چهارشنبه آخر سال، طرح برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه در این شهرستان اجرا شد.
سرهنگ بزرگعلی نوری افزود: با اجرای این طرح و بازدید صنفی از یک مغازه هشت هزار 129 عدد انواع مواد محترقه کشف و متهم به مرجع قضائی معرفی شد.
وی بیان کرد: 22 هزار و 704 عدد انواع مواد محترقه از ابتدای اسفند امسال تاکنون در این شهرستان کشف و ضبط شده است.
فرمانده انتظامی بهار تاکید کرد: در مدت زمان باقی مانده تا شب چهارشنبه آخر سال، برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه با جدیت تمام در دستور کار پلیس قرار دارد.
سرهنگ نوری از خانواده ها خواست با آموزش و گوشزد کردن خطرات مواد محترقه، از فرزندان و جوانان خود مراقبت کنند.

** کشف دام قاچاق در ملایر
فرمانده انتظامی ملایر بیان کرد: ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی شهرستان ملایر حین کنترل جاده های ارتباطی به 2 دستگاه خودروی نیسان مشکوک و آن ها را متوقف کردند.
سرهنگ پاسدار داود علی بخشی افزود: در بازرسی های صورت گرفته از این خودروها، 38 راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز کشف و 2 متهم در این خصوص به مرجع قضائی معرفی شدند.
وی ارزش دام های کشف شده را یک میلیارد ریال برآورد کرد و اظهار داشت: پلیس شهرستان ملایر با هوشیاری با افراد سود جو و فرصت طلب برخورد می کند.

** توقیف دام قاچاق در رزن
فرمانده انتظامی شهرستان رزن گفت: ماموران کلانتری 11 این شهرستان حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی نیسان حامل دام مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند.
سرهنگ محمد باقر سلگی افزود: در بررسی های به عمل آمده، 31 راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز به ارزش تقریبی 500 میلیون ریال از این خودرو کشف و 2 متهم در این خصوص به مرجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان رزن ادامه داد: پلیس با اقتدار کامل در حوزه مبارزه با قاچاق کالا با قانون شکنان قاطعانه برخورد می کند.

** کشف هشت دستگاه کولر گازی
رییس پلیس آگاهی استان همدان گفت: کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان حین کنترل خودروهای عبوری در ایستگاه بازرسی شهید زارعی به یک دستگاه اتوبوس که از یکی از شهرهای غربی به مقصد استان های مرکزی در حال تردد بود مشکوک و آن را متوقف کردند.
سرهنگ رضا زارعی افزود: در بازرسی های صورت گرفته از این خودرو، هشت دستگاه کولر گازی در اندازه های مختلف به ارزش تقریبی 320میلیون ریال کشف شد.
وی اضافه کرد: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و در تعزیرات حکومتی تحت رسیدگی است.

**کشف 8 هزار بسته تنباکو قاچاق
رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی حین گشت زنی به یک دستگاه سواری شاسی بلند به رانندگی مردی 40 ساله با 2 سرنشین مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
سرهنگ رضا زارعی افزود: ماموران در بررسی های اولیه دریافتند که این خودرو حامل تنباکوی خارجی قاچاق است.
وی اضافه کرد: خودرو به همراه راننده و سرنشینان به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز منتقل و پس از بازرسی هشت هزار بسته 50 گرمی تنباکو خارجی به ارزش تقریبی 700 میلیون ریال کشف شد.
7526//2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.