پیمان ترکمانه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» از 15 تا 17 اسفند در سراسر استان برگزار می شود و یکهزار و 754 پایگاه سیار و ثابت آماده دریافت کمک های مردمی و خیران هستند.
وی با اشاره به اینکه در این روزهای پایانی سال باید با تشویق خیران و نیکوکاران قدمی برای رنگین کردن سفره نیازمندان برداریم اظهار داشت: با تاکید استاندار همدان 130 تن از مدیران استان موظف شدند در ایام نوروز 1398هرکدام با دست پر به دیدار پنج خانواده محروم و نیازمند بروند.
ترکمانه اضافه کرد: جشن احسان و نیکوکاری با هدف ایجاد شرایط مناسب برای نیازمندان در آستانه شروع سال نو در تاریخ 15 اسفند ماه در سراسر مدارس استان همدان، 16 اسفند ماه در میدان شهرها، روستاها، پایگاه‌های بسیج و مساجد و جمعه 17 اسفندماه در مصلی های نماز جمعه برگزار می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان اضافه کرد: 250 هزار پاکت جشن نیکوکاری در سطح مدارس استان توزیع شده است که پس جمع آوری آنها، توسط مدیر مدرسه به دانش آموزان بی بضاعت همان مدارس تعلق می‌گیرد.
ترکمانه افزود: سال گذشته 32 میلیارد ریال به صورت نقدی و غیر نقدی جمع آوری شد و تا قبل از عید نوروز در اختیار نیازمندان قرار گرفت.
بر اساس آخرین آمارهای منتشر شده، حدود 49 هزار خانواده نیازمند شامل 86 هزار نفر به صورت مستمر از کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان خدمات دریافت می کنند.
9904/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.