به گزارش ایرنا، مهدی عسکری کیا روز یکشنبه در آیین انتخاب طرح برتر این «ایده شو» اظهار داشت: تعداد کل ایده‌های رسیده به دبیرخانه این رویداد 24 مورد بود که 6 مورد به دلیل نقص کلی غیرقابل ارجاع به داوری اعلام شد.
وی افزود: برای داوری ایده ها از اعضای هیات‌علمی دانشگاه و کارشناسان خبره صنعتی بهره‌ گرفته شد و در نهایت پس از داوری مرحله اول از 18ایده داوری شده، 10 مورد به مرحله ارایه رسید که در روز رویداد 9 ایده ارایه و به طرح‌های برتر لوح تقدیر و جوایز نقدی اهدا شد.
عسکری کیا با بیان اینکه استقبال خوبی از این برنامه توسط اساتید و اعضای هیات‌ علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته‌های مهندسی شیمی، محیط ‌زیست و مکانیک انجام شد، افزود: سطح علمی بالای ایده‌های ارایه ‌شده در این رویداد، فرایند داوری را حساس کرده بود.
وی بیان کرد: مرکز رشد واحد همدان، از ابتدای سالجاری تاکنون 2 رویداد استارتاپی را در قالب «ایده شو» با نگاه صنعتی و رویکرد حل مسایل و چالش‌های فناوری برگزار کرده است.
معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد واحد همدان نیز در این آیین گفت: تمامی رویدادهای حوزه کارآفرینی، با هدف نهادینه کردن ارایه ایده‌های خلاقانه و نوآورانه و تکیه ‌بر حل مساله در دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می‌شود.
مهرداد چراغی با بیان اینکه ایده شو یک رویداد کارآفرینی است که شبیه نخستین روز «استارتاپ ویکند» برگزار می‌شود، اظهار داشت: در این رویداد به افراد این امکان داده می‌شود تا به ‌دور از هیجانات و نگرانی‌های اداری، به بیان ایده‌های نوآورانه خود بپردازند و ضمن کسب مهارت‌های ایده پردازی، طرح های ذهنی خود را در بوته نقد قرار دهند.
معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد واحد همدان گفت: ایده شو تصفیه و بازیافت پساب‌های صنعتی، یک همکاری سه جانبه بین مرکز رشد واحد همدان، اداره کل محیط ‌زیست استان و شرکت شهرک‌های صنعتی همدان است.
چراغی اظهار داشت: تمرکز اصلی این رویداد بر استفاده از فناوری ها و مصالح نوین در فرایند فیلتراسیون و بازچرخانی فاضلاب صنعتی است.
7523/2087/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.