حمید نظری روز شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این رقابت ها که به مدت 2 ماه به طول انجامید، یازده تیم از شهرهای همدان ،اسد آباد ، قروه درجزین ،فامنین و لالجین 72 بازی تیمی را به صورت رفت و برگشت انجام دادند.
وی بیان کرد: در دیدار نهایی این رقابت ها گروه بهمن توانست در یک بازی نزدیک تیم «کااون» را با نتیجه 6 بر 5 شکست دهد و به مقام قهرمانی دست یابد.
نظری یاداور شد: همچنین تیم «کااون» نیز عنوان نایب قهرمانی اولین دوره مسابقات لیگ برتر همدان را تصاحب کند.
وی خاطرنشان کرد: در دیدار ماقبل فینال این مسابقات کااون به عنوان تیم اول گروه A مقابل تیم سوزان تیم دوم گروه B قرار گرفت و با نتیجه 6 بر 2 به فینال راه پیدا کرد.
نظری افزود: مارال چوب نیز به عنوان تیم اول گروه B مقابل گروه بهمن تیم دوم گروه A قرار گرفت و این بازی با نتیجه 6 بر 4 به نفع ماشین سازی بهمن پایان یافت .
وی بیان کرد: تیم های سوزان و مارال چوب نیز به عنوان سوم مشترک رسیدند.
مراسم پایانی لیگ برتر با حضور محسن جهانشیر مدیرکل اداره ورزش و جوانان همدان و عباس قهرمانی معاونت ورزش حرفه ای استان و بهروز افروخته رئیس هیات تنیس روی میز برگزار شد.
رئیس هیات تنیس روی میز همدان در این مراسم از حضور حامیان مالی تیم ها و تلاش گروه برگزاری مسابقات ، بازیکنان و مربیان قدردانی کرد و گفت: اولین تجربه لیگ استانی بدون تردید می تواند راهگشای برنامه ریزی های حرفه ای مسابقات آینده باشد.
محسن جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز با موثر خواندن این نوع مسابقات در رشد و اعتلای ورزش حرفه ای ، اظهار امیدواری کرد که در آینده شاهد حضور قهرمانان ملی و فرا ملی از این استان باشیم.
در پایان این رقابت ها به تیم های برتر جام قهرمانی و به بازیکنان برتر نیز مدال اعطا شد.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.