سرهنگ جمشید باقری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: یک مورد درگیری فیزیکی منجر به جرح و انتقال مصدوم به بیمارستان به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع رسانی شد.
وی اضافه کرد: ماموران کلانتری 14 این شهرستان در بیمارستان حضور یافتند و بعد از بررسی مقدماتی از درگیری بین جوان 30 ساله و کارفرمای 63 ساله مطلع شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان اظهار داشت: شدت ضربه وارد شده بر ناحیه سر موجب بستری شدن مرد 63 ساله در بخش مراقبت های ویژه شد.
سرهنگ باقری افزود: پس از گذشت 6 روز از این درگیری، فرد مجروح در بیمارستان جان باخت و پرونده برای بررسی علت مرگ در اختیار تیمی از ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه احتمال حضور متهم در بیمارستان برای بررسی وضعیت بیمار زیاد بود، ماموران در یک عملیات غافلگیرانه ضارب را داخل بیمارستان دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان ادامه داد: متهم در بازجویی ها مدعی شد که پیشتر در کارگاه این فرد مشغول به کار بوده و به عللی از ادامه همکاری امتناع می کند.
سرهنگ باقری افزود: این فرد بعد از گذشت مدتی برای بازپس گرفتن سفته ای که در دست کارفرما داشت به این کارگاه مراجعه کرد اما موفق به دریافت آن نشد.
وی اضافه کرد: اصرار این جوان و خوداری کارفرما از دادن سفته موجب عصبانیت ضارب، بروز درگیری فیزیکی و وارد کردن یک ضربه با آچار فرانسه بر سر مرد 63 ساله شد.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.