مژده شکری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مرکز جامع سرطان بیمارستان بعثت در چهار طبقه در حال ساخت است که یک طبقه آن به عنوان همراه سرای بیماران است.
وی بیان کرد: بیشتر افراد درگیر با بیماری های خاص و سخت درمان دارای شرایط بحرانی از نظر مالی هستند و علاوه بر دغدغه سلامت و مراقبت از بیمار باید نگران تامین هزینه اسکان نیز باشند.
رییس اداره سازمان های مردم نهاد معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی همدان اضافه کرد: به منظور رفع مشکلات بیماران نیازمند ساکن در مناطق محروم بسته های حمایتی برای آنها توسط این سازمان در حوزه سلامت پیش بینی شده است.
شکری ادامه داد: سازمان مردم نهاد امدادگران عاشورا مکانی با ظرفیت 20 تن به عنوان همراه سرای بیماران پیش بینی کرده است همچنین در تعامل دانشگاه علوم پزشکی و ورزش و جوانان، خوابگاه سنگ نوردی نیز به همراهان بیمار اختصاص یافته است.
وی گفت: علاه بر این سازمان های مردم نهاد مختص بیماری های خاص، کبدی و کلیوی برای دسترسی آسان بیمار به پزشک تلاش می کنند.
رییس اداره سازمان های مردم نهاد معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی همدان توضیح داد: چنانچه بیمار نیاز به انجام آزمایش هایی از جمله پرتو درمانی، رادیولوژی، آزمایشگاه و دریافت دارو داشته باشد هماهنگی های لازم صورت می گیرد.
شکری از خیران خواست در ساخت طرح های سلامت محور همکاری و مشارکت داشته باشند تا از این ظرفیت های برای خدمات رسانی به افراد کم برخوردار بهره گرفت.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.