سمیه سهیلی روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این رقابت ها تیم های خوزستان، قم، هرمزگان، تویسرکان به نمایندگی از استان همدان و ولیعصر سرپل ذهاب به نمایندگی از استان کرمانشاه به صورت رفت و برگشت باهم بازی کردند.
وی اضافه کرد: دور رفت این رقابت ها به میزبانی تویسرکان بود که عنوان دوم را پس از خوزستان کسب کردیم و حالا در دور برگشت نیز توانستیم این جایگاه را کسب کنیم.
سهیلی خاطرنشان کرد: تیم گلبال تویسرکان در مجموع رفت و برگشت توانست عنوان دومی را کسب کند.
رییس هیات نابینایان و کم بینایان همدان یادآور شد: همدان ظرفیت بالایی در ورزش گلبال دارد و کسب عنوان نائب قهرمانی کشور گواه این ادعا است.
وی خاطرنشان کرد: گلبال همدان شایسته حضور حداکثری در اردوهای تیم ملی است و انتظار داریم مسئولان فدراسیون نیز این حق طبیعی گلبالیست های همدانی را مورد توجه قرار دهد.
سهیلی افزود: با وجود محدودیت های مالی توانسته ایم همه رشته های زیرمجموعه نابینایان و کم بینایان را مورد حمایت جدی قرار دهیم و امسال در تمامی رشته ها در سطح ملی و بین المللی موفق عمل کرده ایم.
وی بیان کرد: گلبال یکی از موفق ترین ورزش های استان همدان در سال های اخیر است و از بازیکنان و مربیان با سطح فنی بالا برخوردار بوده که سابقه عضویت در تیم ملی را نیز دارند.
رییس هیات نابینایان و کم بینایان همدان گفت: گلبال همدان در رده های سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان جزو بهترین های کشور است به خصوص اینکه در رده بزرگسالان پنج سال متوالی قهرمان کشور شدیم.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.