به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار بخشعلی کامرانی صالح بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان فامنین در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، به منظور تحقق شعار 'حمایت از کالای ایرانی' موفق به کشف محموله گوشی تلفن همراه شدند.
وی افزود: این محموله که در پوشش یک دستگاه خودروی سواری پیکان از شهرهای مرزی غرب کشور به سمت استان مرکزی در حال حرکت بوده با رصد اطلاعاتی و در یک اقدام ضربتی شناسایی و توقیف شده است.
فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: یک هزار و 830 میلیارد ریال کالای قاچاق از ابتدای سال جاری تاکنون کشف شده است.

** کشف بیش از 2.5 تن برنج قاچاق
فرمانده انتظامی بهار گفت: در پی اجرای طرح های مبارزه با کالای قاچاق در جاده های ارتباطی این شهرستان ماموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری به یک خودرو نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.
سرهنگ بزرگعلی نوری افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو،2 تن و 650 کیلوگرم برنج خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 700 میلیون ریال کشف و یک متهم در این خصوص به مرجع قضایی معرفی شد.
وی از شهروندان خواست در صورت اطلاع و مشاهده هرگونه موارد مشکوک پلیس را از طریق سامانه 110 مطلع کنند.

** کشف بیش از 6 هزارعدد موادمحترقه
فرمانده انتظامی بهار گفت: به منظور به حداقل رساندن حوادث و آسیب های ناشی از انفجار موادمحترقه در شب چهارشنبه آخر سال، طرح برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه در این شهرستان اجرا شد.
سرهنگ بزرگعلی نوری افزود: در این طرح با تلاش کارکنان انتظامی شهرستان بهار، 6 هزار و 355 عدد انواع مواد محترقه کشف و یک متهم در این خصوص به مرجع قضایی معرفی شد.
وی با یادآوری اینکه 14 هزار و 575 عدد انواع موادمحترقه یک هفته گذشته کشف و ضبط شده است بیان کرد: برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه در دستور کار پلیس بهار قرار دارد.
وی از خانواده ها خواست تا با آموزش و گوشزد کردن خطرات مواد محترقه از فرزندان و جوانان خود مراقبت کنند.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.