به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، محسن جهانشیر در بازدید از طرح های نیمه تمام ورزشی رزن اظهار داشت: هم اکنون زمین چمن مصنوعی قروه درجزین مراحل پایانی خود را سپری می کند و با 70 درصد پیشرفت فیزیکی به دنبال خرید چمن مصنوعی و نصب آن هستیم.
وی افزود: زورخانه شهرستان رزن نیز از طرح های ملی بوده که 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و سکو زمین چمن نیز از پیشرفت 40 درصدی برخوردار است.
وی خاطرنشان کرد: به صورت مستمر با سرکشی به شهرستان ها، نظارت فنی لازم را در مراحل ساخت و تکمیل طرح های ورزشی خواهیم داشت.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان یادآور شد: تلاش برای به سرانجام رساندن طرح ها خوب است اما باید با سرعت بیشتری نسبت به تکمیل آنها اقدام شود.
جهانشیر افزود: تکمیل و تجهیز اماکن و زیرساخت‌های ورزشی اولویت نخست دستگاه ورزش استان همدان است و امیدواریم شهرستان ها نیز با جدیت این سیاست اجرایی را پیگیری کنند.
وی ادامه داد: شهرستان ها باید در تامین اعتبار مالی برای فراهم سازی زیرساخت های مناسب برای ورزش استان تلاش کنند و نیاز به حمایت مسئولان داریم.
جهانشیر حضور سرزده در شهرستان ها و نظارت دقیق بر پیشرفت فیزیکی طرح های عمرانی در دست ساخت را از برنامه های اصلی خود دانست.
شهرستان رزن دارای چهارهزار ورزشکار سازمان یافته است.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.