حسین قراباغی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون پارک 250 هکتاری سد اکباتان را در کنار پارک ولایت به عنوان منطقه گردشگری برای سرمایه گذاری معرفی کرده ایم و اطلاع رسانی ها در حال انجام است.
وی اضافه کرد: باتوجه به اینکه بسترهای سرمایه گذاری توسط مدیریت شهری همدان فراهم شده است، بخش گردشگری قطع به یقین در رسیدن به این هدف نقش آفرین خواهد بود.
قراباغی بیان کرد: پارک جنگلی سد اکباتان باتوجه به موقعیت جغرافیایی می تواند به نقطه مهمی در گردشگری شهر همدان تبدیل شود چرا که تمام قابلیت ها و استانداردهای لازم را دارد.
رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد : این پارک جنگلی را می توان یک پارک کوهستانی فرامنطقه‌ای دانست چراکه در کنار زیبایی های طبیعی می تواند انواع موزه، کمپ‌های اقامتی، فضاهای بازی و ورزشی، پیست دوچرخه ‌سواری و سایر سرگرمی ها را نیز در آن ایجاد کرد.
وی افزود: فضا برای سرمایه گذاری در طرح ایجاد پارک جنگلی اکباتان مهیا است و شهرداری از سرمایه گذاران استقبال می کند.
قراباغی اظهار داشت: منطقه پارک جنگلی سد اکباتان برای سرمایه ‌ای بی ‌نظیر ارزیابی می شود و موقعیت مکانی، دسترسی، چشم‌انداز و منابع آبی و خاکی از ویژگی های این پارک است.
وی یادآور شد: ایجاد این پارک جنگلی سرانه فضای سبز شهری همدان را افزایش چشمگیری خواهد داد و موقعیت تفریحی بسیار خوبی برای نسل های آینده فراهم می سازد.
پارک 100 هکتاری ولایت و 250 هکتاری اکباتان را می توان 2 طرح بزرگ در توسعه فضای سبز شهری دانست که قرار است به زودی عملیات احداث آن آغاز شود.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.