محسن جهانشیر روز دوشنبه در نشست تخصصی هیات های ورزشی استان همدان اظهار داشت: انتظار ما برنامه ریزی مدون و علمی همراه با مدیریت تخصصی در رشته های ورزشی این استان است.
وی بیان کرد: در همین راستا نشست های تخصصی با هیات های ورزشی را آغاز کرده ایم و بهتر است روسای هیات ها با اطلاعات جامع نسبت به شرح وضعیت و عملکرد مجموعه زیر نظر خود حضور یابند.
جهانشیر افزود: پیگیری برای حل مشکلات و مسایل هیات های ورزشی از مهمترین موضوع های مطرح شده در این نشست های تخصصی است.
وی خاطرنشان کرد: توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، اجرای طرح استعدادیابی و اتخاذ تدابیر و سیاست های درآمدزایی از طریق مشارکت دادن بخش خصوصی از مهمترین مسایل و دغدغه های حوزه ورزش قهرمانی به شمار می رود که باید راهکارهای لازم تخصصی تبیین و اجرایی شود.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان با تاکید بر ارزیابی دقیق از عملکرد هیات های ورزشی استان همدان گفت: تعداد ورزشکاران سازمان یافته، مدال های برون مرزی و کشوری، دعوت و عضو شدگان تیم ملی، برگزاری دوره های مربیگری و داوری، مراودات برون مرزی، میزبانی مسابقات بین المللی و کشوری و تعداد تیم های حاضر در لیگ های کشوری از مهمترین شاخص های ارزیابی عملکرد هیات های ورزشی است.
جهانشیر خواستار ارتباط هیات های ورزشی با حوزه روابط عمومی ها شد و افزود: نقش های اطلاع رسانی در توسعه ورزش قهرمانی و همگانی بسیار با ارزش است و هیات های ورزشی باید ارتباط مستمری با حوزه روابط عمومی داشته باشند.
وی با بیان اینکه رسانه های گروهی نیز در شکل دهی و جهت دهی باورها، نگرش و افکار جامعه و همچنین ساخت زمینه مناسب در عرصه ورزش نقش انکارناپذیری دارند ادامه داد: ارتباط دو سویه ای بین حوزه ورزش و رسانه ها باید تقویت شود.
همدان دارای 48 هیات ورزشی فعال است.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.