به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس سردار بخشعلی کامرانی صالح بیان کرد: پس از کسب خبری مبنی بر این که شخصی در یکی از روستاهای شهرستان بهار اقدام به قاچاق دام می کند، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: با دریافت مجوز قضائی و بازرسی از محل یاد شده 321 راس گوسفند بدون مجوز حمل و قاچاق کشف و متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه ارزش دام های کشف شده چهار میلیارد ریال است اضافه کرد: پلیس با تمام توان و با به کارگیری حداکثری امکانات با پدیده شوم قاچاق مبارزه می کند.

**کشف آرد قاچاق
فرمانده انتظامی کبودرآهنگ گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این شهرستان با اجرای طرح ایست و بازرسی در جاده اصلی کبودراهنگ به یک دستگاه کامیون که از یک استانهای غربی به مرکز کشور در حال تردد بود مشکوک و آن را متوقف کردند.
سرهنگ ستاد مجید گلی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو، 400 کیسه 40 کیلوگرمی آرد بدون مجوز و قاچاق کشف کردند.
سرهنگ گلی با بیان اینکه ارزش محموله توقیفی 500 میلیون ریال برآورد شده است، اضافه کرد: یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

**دستگیری سارقان در ملایر
فرمانده انتظامی ملایر اظهار داشت: در راستای مبارزه با سارقان و مجرمان با هماهنگی مقام قضائی 6 مرحله طرح ضربتی توسط یگان های انتظامی شهرستان در 72 ساعت گذشته اجرا شد.
سرهنگ داود علی بخشی افزود: ماموران با اجرای این طرح ها یک سارق منزل، 2 سارق داخل خودرو با هفت فقره سرقت، یک سارق وجه نقد، یک سارق ساختمان نیمه کاره و یک سارق حیوانات خانگی را شناسایی و دستگیر کردند.
وی گفت: استفاده از امکانات الکترونیکی هوشمند برای منازل و مجهز کردن وسائط نقلیه به امکانات بازدارنده و دزدگیر بهترین راه کاهش سرقت است.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.