محمد بداغی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فرهنگیان با مراجعه به سامانه اسکان به نشانی www.eskan.medu.ir می توانند نسبت به رزرو اینترنتی محل اسکان خود اقدام کنند.
وی عنوان کرد: کلیه اطلاعات کلیدی مراکز آموزشی رفاهی فرهنگیان به تفکیک استان و شهرستان، با بیان ویژگی هایی همچون نوع کاربری، (تالار، اسکان رستوران، مدرسه)، آدرس مرکز، ظرفیت سوئیت ها، تعداد تخت خواب، ظرفیت رستوران و تالار در دسترس است.
بداغی اظهار داشت: زمان پذیرش مسافران فرهنگی از 28 اسفند آغاز و تا عصر 12 فروردین ماه 1398 پیش بینی شده است.
وی با بیان اینکه هر گونه افزایش تعرفه برای فرهنگیان در اسکان نوروزی ممنوع است گفت: نرخ اسکان نوروزی برای مشاغل آزاد تنها 10 درصد نسبت به سال قبل افزایش پیدا کرده است.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش همدان تاکید کرد: تمام فرهنگیانی که در اسکان نوروزی ثبت نام کنند زیر پوشش بیمه قرار می گیرند.
وی عنوان کرد: 166 مدرسه در قالب یکهزار و 465 اتاق به عنوان مراکز اسکان موقت مسافران نوروزی استان در سال 98 تجهیز می شود.
بداغی با بیان اینکه 19 پایگاه در تمامی مراکز آموزش و پرورش شهرستان ها و نواحی برای اسکان مسافران نوروزی استان آماده می شود، افزود: در طول سال 6 خانه معلم و مراکز آموزشی و رفاهی این استان به صورت دایمی به فرهنگیان خدمات رسانی می کنند.
وی ادامه داد: بیش از 300 تن از همکاران فرهنگی در پایگاه های اسکان برای پذیرش مسافران نوروزی آماده می شوند.
بداغی اضافه کرد: به منظور تکریم مهمان ها اتاق های درجه «ج» از گردونه اسکان خارج و به اتاق های درجه «ب» تبدیل می شوند.
وی با بیان اینکه از تمام ظرفیت ها و امکانات برای ارایه خدمات مناسب به مهمانان فرهنگی استفاده می شود، اظهار داشت: در این مراکز نزدیک به 100 اتاق به صورت خاص و هفت اردوگاه و خوابگاه با بیش از 40 اتاق تجهیز و آماده خدمت رسانی می شوند.
به گزارش ایرنا نوروز سال 97 بیش از 70 هزار مسافر در قالب 151 هزار نفر روز در مراکز اسکان آموزش و پرورش استان همدان اسکان یافتند.
9904/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.