قهرمان شاهی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: 15 پرونده تخلف در این ارتباط تشکیل و بررسی شده است و همچنان تشکیل پرونده برای متخلفان ادامه دارد.
وی افزود: پس از بررسی گوشت های موجود در برخی از تالارها، هتل ها، رستوران ها و تهیه غذاها مشخص شد که گوشت یخی خارج از شبکه توزیع در اختیار آنها قرار گرفته است.
معاون اجرایی تعزیرات حکومتی همدان اضافه کرد: تعزیرات حکومتی همدان تنها در یک مورد یک چلوکبابی را به مدت سه ماه تعطیل و متولی آن را 700 میلیون ریال جریمه کرد.
شاهی گفت: پیگیری های تعزیرات موید این بود که شماری از پیمانکاران نهادهای دولتی از جمله دانشگاه بوعلی و بیمارستان فاطمیه گوشت منجمد را خارج از شبکه توزیع کرده بودند که با آنها برخورد صورت گرفت.
وی افزود: همچنین برخی از عوامل اصلی دریافت سهمیه گوشت منجمد نیز این گوشت ها را در دیگر مکان ها توزیع کرده بودند.
معاون اجرایی تعزیرات حکومتی همدان اظهار داشت: با ابلاغ دادستان کل کشور کارگروه نظارت بر عرضه مایحتاج عمومی در تمامی استان ها از جمله همدان شکل گرفت که ریاست آن با دادستان و دبیر این کارگروه بر عهده تعزیرات است.
شاهی بیان کرد: دستورالعمل نخستین جلسه این کارگروه نحوه نظارت بر اجرای احکام بود سپس در این نشست یکسان سازی قیمت مرغ و تامین نهادهای دامی مورد نیاز مورد تاکید قرار گرفت.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.