رامین درویشی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی ساحلی بزرگسالان جمعه به میزبانی آبادان برگزار می شود و تیم همدان سه نماینده در این مسابقات دارد.
وی اضافه کرد: در وزن 70 کیلو گرم حسن قاسمی، در وزن 80 کیلوگرم مسعود کمروند و در وزن 90 کیلوگرم هادی وفایی پور ترکیب تیم منتخب همدان را تشکیل می دهند اما در سنگین وزن نماینده نداریم.
درویشی خاطرنشان کرد: در اوزان 80 و 90 کیلوگرم شانس قهرمانی داریم چرا که هر 2 کشتی گیر از نفرات باتجربه و پرافتخار کشور هستند.
وی بیان کرد: نفرات برتر این رقابت ها به مسابقات گزینشی بازی های ساحلی جهان اعزام می شوند و همین مهم باعث شده تا شرکت کنندگان با انگیزه مضاعف برای کسب عنوان قهرمانی تلاش کنند.
سرپرست هیات کشتی همدان یادآور شد: این پیکارها در چهار وزن برگزار می شود و بهترین های کشور در این دوره حضور می یابند.
وی گفت: این رشته به تازگی در کشور فعال شده و باتوجه به اینکه استان همدان پیشینه خوبی در کشتی دارد، می توانیم در این رشته هم موفق شویم.
درویشی افزود: تیم همدان امروز عازم این مسابقات می شود و قرار است رضا بربط از مربیان باتجربه و موفق همدان این تیم را همراهی کند.
رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی ساحلی بزرگسالان «یادواره شهدای سپاه پاسداران در حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان» جهت مشخص شدن نفرات اعزامی به مسابقات گزینشی بازی های ساحلی جهان روز جمعه سوم اسفند ماه جاری در زمین ساحلی نفت شهر آبادان برگزار می شود.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.