نیره پیروزبخت روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سازمان استاندارد برای عمل به تکالیف خود نیازمند تامین منابع انسانی و مالی مکفی است و همچنین باید جایگاه حاکمیتی استاندارد به طور کامل درک شود.
وی با بیان اینکه در شرایط کنونی سازمان استاندارد از نظر منابع انسانی و اعتباری در سطح پایینی قرار دارد، افزود: برای رفع این مشکلات به توجه ویژه مجلس، دولت و دستگاه قضا نیاز داریم.
پیروزبخت با تاکید بر اشتغالزا بودن سازمان استاندارد گفت: به ازای هر کارشناس که به استاندارد اضافه شود، برای 10 نفر در خارج سازمان شغل ایجاد می شود.
رییس سازمان ملی استاندارد با بیان اینکه سه هزار و 500 نیرو در داخل سازمان مشغول خدمات رسانی به مردم هستند، خاطرنشان کرد: 100 هزار نفر نیز در خارج از سازمان در قالب شرکت های بخش خصوصی و آزمایشگاه های همکار مشغول به کار هستند.
وی تاکید کرد: این آمارنشان دهنده این است که سازمان استاندارد یک کارآفرین گمنام است.
معاون رییس جمهوری گفت: افزوده شدن منابع اعتباری و نیروی انسانی به ما یک سرمایه گذاری سودآور است، زیرا این سرمایه هرگز هدر نمی رود و صرف سلامت مردم و تقویت تولید داخلی می شود.
رییس سازمان ملی استاندارد و معاون رییس جمهوری روز گذشته در راس هیاتی از معاونان و مشاوران به همدان سفر کرد، دیدار با استاندار همدان، حضور در شورای اداری استان، بازدید از واحدهای تولیدی مشمول استاندارد اجباری از برنامه های وی در این سفر یک روزه بود.
7527/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.