یدالله روحانی ‌منش روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: بیش از 10 جلسه برای هر یک از زوجین برگزار شده تا بتوان با رایزنی زمینه تداوم زندگی مشترک را برای آنها فراهم کرد.
وی اضافه کرد: با وجود اصرار برخی زوجین بر بیان عوامل بروز اختلاف اما اعضای ستاد دیه چهره مثبت زندگی و یادآوری خاطرات خوش را از آنها خواستار شده و با این شیوه موجب دلگرمی و بازگشت دوباره آنها بر سر زندگی می شوند.
مدیرعامل ستاد دیه همدان بیان کرد: بیشترین میزان مهریه پنج زندانی آزاد شده به ترتیب 614 و 314 و کمترین میزان 30 سکه بوده است.
روحانی منش گفت: پس از بررسی و واکاوی علت تنش زوجین، مشخص شد سرمنشا بروز اختلاف مسائل پوچ، کم اهمیت و لجبازی آنها بوده است.
وی از زوجین خواست تا در زندگی مشترک به جای پرداختن به مسائل کم اهمیت و کنکاش در زندگی یکدیگر با عشق و محبت ورزیدن به یکدیگر، بزرگان را الگوی خود قرار دهند.
مدیرعامل ستاد دیه همدان به ریش سفیدان و بزرگان نیز توصیه کرد هنگام بروز اختلاف بین زوجین به جای دامن زدن به اختلاف و دلسوزی های تفرقه افکنانه عامل پیوند زوجین شوند.
روحانی منش با بیان اینکه 106 تن به علت ناتوانی در پرداخت مهریه در زندان به سر می برند اظهار داشت: 235 زندانی 10 ماهه سالجاری از زندان آزاد شدند.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.