محمد مددی روز سه شنبه در نشستی با خبرنگاران اظهار داشت: در این سفر عملکرد استاندارد و ظرفیت های موجود در بخش تولید و صادرات مورد بررسی قرار گرفته و از رهنمودهای رییس سازمان استاندارد ملی بهره مند می شویم.
وی اضافه کرد: تدوین و تجدید نظر استانداردهای ملی در بخش صنایع دستی و محصولات بومی و محلی، هدایت کشتارگاه ها به اخذ پروانه کاربرد استاندارد حلال و همچنین رعایت حدمجاز آلاینده های محصولات کشاورزی و گلخانه ای در شورای استاندارد سازی با حضور رییس سازمان ملی استاندارد به شور و مشورت گذاشته می شود.
مددی با اشاره به اینکه در بخش استاندارد سازی آسانسورهای مسکن مهر، اماکن عمومی و دستگاه های اجرایی وضعیت مطلوبی نداریم، افزود: در این جلسه درباره شتاب گیری این بخش ها نیز تصمیم گیری می شود.
مدیرکل استاندارد همدان به نقش اثرگذار استاندارد در تولید ناخالص(GDP) استان گفت: در این راستا با همکاری دانشکده های اقتصاد و علوم اجتماعی دانشگاه بوعلی سینا طرح تحقیقاتی خوبی انجام شده که این طرح در شورای استاندارد سازی تشریح می شود.
مددی یادآوری کرد: در این سفر صنایع غذایی سحر به عنوان یکی از واحدهای تولیدی مشمول استاندارد اجباری نیز مورد بازدید قرار می گیرد.
7527/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.