به گزارش ایرنا علی آقامحمدی روز دوشنبه در نشستی با خبرنگاران اظهار داشت: با دعوت از اساتید تراز اول موسیقی کشور، برپایی کارگاه های تخصصی آسیب شناسی و ساختار شناسی موسیقی ایرانی در کنار اجرای کنسرت های موسیقی برای آشنایی بیشتر مردم با موسیقی اصیل کوشش می کنیم.
وی گفت: بیست و یکمین جشنواره موسیقی فجر با بخش های متنوع و مهمانان ویژه بی تردید یکی از برترین جشنواره های کشور خواهد بود.
دبیر اجرایی بیست و یکمین جشنواره موسیقی با بیان اینکه این دوره از جشنواره رقابتی نیست، خاطرنشان کرد: رقابت از این برنامه برداشته شده و شبیه همایشی دوستانه و مردمی اجرا می شود.
آقامحمدی افزود: حمایت از گروه های موسیقی استان همدان را در اولویت قرار داده ایم و درآمد حاصل از کنسرت های موسیقی به گروه های موسیقی شرکت کننده در جشنواره پرداخت می شود.
دبیر اجرایی بیست و یکمین جشنواره موسیقی فجر یادآوری کرد: خانواده ها از ویژه برنامه های تدارک دیده شده برای کودکان استفاده کرده و فرزندانشان را با موسیقی فاخر ایرانی آشنا کنند.
آقا محمدی از دیگر بخش های جشنواره به انتشار بولتن و روزنگار جشنواره اشاره کرد و افزود: موزه «ساز» نیز از بخش های مهم این رویداد است که در روز نخست جشنواره برای بازدید عموم مردم گشوده می شود.
جشنواره موسیقی فجر از یکم تا هفتم اسفند در مجتمع فرهنگی و هنری بوعلی سینا برگزار می شود.
7527/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.